må ha hjelp sjapt!!!! skal bestille en jakke fra sport-conrad. hadde tenkt å kjøpe noen nye twintip på samme pakke for å spare penger... men sport-conrad har ikke icelantic da'nollie skia. har funnet noen som heter armada el ray. klarer ikke finne ut om det er skien for meg. ingen videoer eller reviews forteller hvor myke eller lekne el raysa er. kan du finne noen andre twintip som passer meg på http://www.sport-conrad.com/park_pipe/12/ icelantic da'nollie ski fra norske nettsider er alt for dyre.. hvis du leser litt om icelantic da'nollie ski skjønner du hva kjørestil jeg har i parken.. må ha ski mellom 158 cm-165cm. eller skal jeg bare drite i å kjøpe med noen andre twintip fra sport-conrad, og vente på tilbud fra andre norske/europeiske sider for da'nollie?? elsker å leke meg i park!
Har selv kjørt et par el ray ski 2009 modell trur jeg det er. Visst du er ute etter et par lekne og myke ski er nok ikke el ray de skiene du burde kjøpe. Min egen opplevelse er i hvertfall at skiene ikke er så veldig myke
Afterbang er mjuke å lekne ja, men ikke kjøp dem for lange, lekne ski blir bare lekne hvis de er litt korte. De er også ganske tunge da, noe som er litt dumt... :cool