Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Lange Inferno vs Full Tilt Hot Dogger
#111138 15/05/2010 1:30 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Lange Inferno vs Full Tilt Hot Dogger Jibbe støvler

var egentlig på leiting etter full tilt for å prøve de på beina , men siden dem ikke hadde de blei tilbyd å testa lange inferno støvla isteden.

Og de hadde det meste jeg så etter satt som et skudd på foten og god demping i leggen, noe som jeg trenger etter som jeg stadig vekk måtte ta noen dagers passe for å la leggen hvile denne sesongen. men er litt i tvil om å kjøpe de uten å testa fulltilten hørt litt for mye bra om de

noen som har no erfaring her ?

Dritbra !
skiaddicted #111139 17/05/2010 12:40 AM
Medlem
Medlem

Har selv fulltilt hot dogger, di er dritbra men er litt små i størrelsen. Jeg har 43 i vanlige sko og kjøpte 44 i fulltilt skone og jeg er helt fremme i di skoa. De er og forholdsvis høye, jeg hadde noen dalbello sko i fjor og tryna skikkelig og kan ikke lene meg bakover i de skoa for da får jeg fortsatt vondt men så kjøpte jeg hot dogger og har ikke kjent d etterpå. Det er bra demping i de og innerstøvlen blir forma etter foten sånn de sitter perfekt, de er litt vonde de 3 første helgene men etter det blir de bare helt smoothe!! Jeg elsker dem vertfall :grin

Re: Lange Inferno vs Full Tilt Hot Dogger
skiaddicted #111140 17/05/2010 8:24 AM
R93 Offline
Entusiast
Entusiast

Jeg har dårlige erfaringer med alle andre merker enn full tilt når det gjelder støvler. Jeg hadde også problemer med vonde legger, but not anymore!

Men selvfølgelig...det er ikke sikkert passformen på full tilt støvlene passer deg. Om Lange inferno sitter som et SKUDD!! så bør du gå for den:P

skiaddicted #111141 20/05/2010 8:23 PM
Medlem
Medlem

full tilt! Lange suger etter min mening.

saklig innlegg fra meg..

skiaddicted #111142 21/05/2010 12:53 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Byttet også fra Lange (FR120) til FT Seth Pro i vår.

Hadde ingen konkrete planer om å kjøpe dem (de ser jo helt for jævlige ut) men etter å ha satt dem på foten for å teste passform ble jeg frelst. Føles utrolig bra på foten (selv før foaming), og spennesystemet samt innerskoen (snegleformen) er helt genialt. Støvlene er veldig lette men super tighte og presise. En helt spesiell følelse.

Som noen sier her, så er de små i str. Bør ikke kjøpes over nett uten å prøve først!

PS: Til info, Seth-støvlene blir noen hakk kulere når man napper av beskyttelsen over spennene!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå