Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Dedicated Pictures 09/10: "Been There. Done That."
#103943 17/10/2009 12:35 PM
Medlem
OP Offline
Medlem

Nå har jeg fått litt spørsmål om hva vi har planlagt for neste sesong, om vi det kommer flere edits, om vi skal lage langfilm med fjorårets materiale osv., så da tenkte jeg jeg skulle slippe litt info hvis noen var intressert.

Vår plan for 09/10 sesongen er å lage en gratis langfilm. "Been There. Done That." skal den hete, og kommer forhåpentligvis til å sparke bak. Den kommer naturlig nok en gang på høsten, og det store målet er å komme oss til IF3, i amatørklassen selvfølgelig. Som i fjor skal vi shoote rundt i forskjellige annlegg landet rundt, i tillegg til det vi måtte finne av urbans i Oslos gater. I år har vi takket være FriFond skaffet oss en generator og en dropinramp som ikke krever helseforsikring, så det skal bli bra.I år har vi også fått mekka ihvertfall to "private shoots". En railshoot hos Kvitjfell, og en parkshoot på Beitostølen. Stor takk til dem!

Siden vi skal lage film kommer dere desverre ikke til å få se noe a-footage før den første teaseren kommer, men det kan komme en edit nå og da.Selvom dere må vente et års tid fra nå for det enedelige resultatet, skal vi sørge for å holde dere rikelig oppdatert. Bloggen vår, http://dedicatedpictures.blogspot.com, vil bli oppdatert OFTE gjennom vinteren, med historier, bilder og "Behind the Scenes" videoblogger fra hver shoot.

Den enkleste måten å holde seg oppdatert på alt dette er nok å bli fan av vår facebook-profil: http://www.facebook.com/pages/Oslo/Dedicated-Pictures/186648613503?ref=ts

Håper dere liker planene, vi er ihvertfall ganske så stoka!

Re: Dedicated Pictures 09/10: "Been There. Done That."
Anders Stai Foug #103944 17/10/2009 1:10 PM
Veteran
Veteran

Høres ut som dere har laga en jævli bra plan for sesongen hvertfall!

Sitat Andorfy:I år har vi takket være FriFond skaffet oss en generator og en dropinramp som ikke krever helseforsikring, så det skal bli bra.

<p></p>
Haha, nice:)

Re: Dedicated Pictures 09/10: &quot;Been There. Done That.&quot;
Anders Stai Foug #103945 17/10/2009 1:12 PM
Medlem
OP Offline
Medlem

Det er ikke tull en gang, den gamle var direkte farlig. Man hadde så vidt plass til seg selv på toppen, og da mener jeg bare føttene, og nedoverbakken (en stige) falt ned hele tiden. Den forårsaket en del blåmerker av at folk rett og slett falt ned fra toppen!:razz

Re: Dedicated Pictures 09/10: &quot;Been There. Done That.&quot;
Anders Stai Foug #103946 17/10/2009 1:47 PM
Entusiast
Entusiast

gleder meg til den kommer ut =)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå