Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
etterligning av proffe jibbere?
#103348 07/10/2009 11:56 PM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

kanskje litt dumt spørsmål, men hva synes dere om å etterligne klærne til profesjonelle jibbere? blir det herming eller blir det kult? få høre din mening wink

Min mening
$L0neW0lf$ #103349 08/10/2009 12:18 AM
Entusiast
Entusiast

Mener at man kan herme litt etter, bare du ikke er prikk lik, men det er stygt når alle i hele verden går med Salomon Gangster outfitn bare for Harlaut gjør det?

Re: etterligning av proffe jibbere?
$L0neW0lf$ #103350 08/10/2009 7:53 AM
Fersking
Fersking

Sitat simenjib:Mener at man kan herme litt etter, bare du ikke er prikk lik, men det er stygt når alle i hele verden går med Salomon Gangster outfitn bare for Harlaut gjør det?

hvorfår skal mann ikke få kjøre salomon gangsta? det er tross alt feteste outfiten på markedet

$L0neW0lf$ #103351 08/10/2009 8:26 AM
Entusiast
Entusiast

Sitat Kristian Vollen:<blockquote><p>Sitat simenjib:Mener at man kan herme litt etter, bare du ikke er prikk lik, men det er stygt når alle i hele verden går med Salomon Gangster outfitn bare for Harlaut gjør det?

</p>

hvorfår skal mann ikke få kjøre salomon gangsta? det er tross alt feteste outfiten på markedet

</blockquote>

Det blir litt dumt å si da, når det fins utallige mange forskjellige kombinasjoner og klær som er fete. Men er enig i at den outfitten ikke er så kul lenger nå som ganske mange bruker den, og nå til sesongen kommer jo magic suiten.

$L0neW0lf$ #103352 08/10/2009 9:17 AM
Entusiast
Entusiast

Sitat Kristian Vollen:<blockquote><p>Sitat simenjib:Mener at man kan herme litt etter, bare du ikke er prikk lik, men det er stygt når alle i hele verden går med Salomon Gangster outfitn bare for Harlaut gjør det?

</p>

Han mente sikkert at det blir litt teit hvis alle skal kjøre med gangsta suit og sånn :S

</blockquote>

Herming er teit
$L0neW0lf$ #103353 08/10/2009 10:37 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Mye fetere å sette sammen sin egen kombinasjon. Det viktigste er at du synes det er fett selv.:wink

Er ikke noe smuud å ha de samme klærne som alle andre, ): magic suit er ikke noe å satse på. Hater filmer der det er flere som har samme klærne, går i surr hvem det er...

$L0neW0lf$ #103354 08/10/2009 12:15 PM
Entusiast
Entusiast

Greit å herme etter stilen på triks ogsånn, men er ikke så fett hvis du kjører helt likt som f.eks tom wallisch eller henrik harlaut til enhver tid.

$L0neW0lf$ #103355 08/10/2009 2:04 PM
Entusiast
Entusiast

noe som hvertfall er stygt, er hvis man har super gangsta style, også suger man på ski! sånn for eksempel å ha magic suit, og suge balle... da ser det bare kål ut

$L0neW0lf$ #103356 08/10/2009 2:10 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg syns det er teit med sykt gangsta style uansett jeg :S

$L0neW0lf$ #103357 08/10/2009 2:22 PM
Ringrev
Ringrev

Bare etterlign proffene dere, er iallefall det som er meningen fra utstyrsprodusentene. Proffene får jo ofte grei beskjed fra sponsor ned til minste detalj om akkurat hva de skal ha på seg for å få best mulig reklame.

$L0neW0lf$ #103358 08/10/2009 2:28 PM
Entusiast
Entusiast

Kanskje folk må tenke litt mindre på hva de har på seg, og litt mer på kjøringen? =) Jibbing har blitt en mote-sport, og det liker vi ikke:)

$L0neW0lf$ #103359 08/10/2009 2:29 PM
Veteran
Veteran

Sitat raggjib:noe som hvertfall er stygt, er hvis man har super gangsta style, også suger man på ski! sånn for eksempel å ha magic suit, og suge balle... da ser det bare kål ut

</p>

Så du mener man må være på et visst nivå for og i det hele tatt kjøre med Magic Suiten? Haha.<p>Det som jeg syns er teit, som du delvis er inne på, er viss noen f.eks kommer inn mot et hopp og prøver å ha mest mulig stil før hoppet. Eller Pre-bang som det og kalles. De ser jævlig gode ut før de kommer i lufta, men så tar de tidenes styggeste 360.Det er lame.

Forøvrig syns jeg gangsta style er fett.

$L0neW0lf$ #103360 08/10/2009 2:40 PM
Medlem
Medlem

Jeg synes det er greit å herme litt etter proffene. Men jeg synes også det er et poeng å ikke være helt lik. Det blir litt wannabe kanskje?Det jeg ikke liker er forressten de som sitter ved bigjumpen og ler av alle som tryner, og når de selv skal kjøre så gjør de ingenting på hoppet!!

$L0neW0lf$ #103361 08/10/2009 2:42 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg syns også gangstah style er fett;)

Det viktigste er jo at man føler seg vell i klærne, uavhengig om du suger eller har like klær som en pro kjører...

$L0neW0lf$ #103362 08/10/2009 3:18 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Skier1995:Jeg synes det er greit å herme litt etter proffene. Men jeg synes også det er et poeng å ikke være helt lik. Det blir litt wannabe kanskje?Det jeg ikke liker er forressten de som sitter ved bigjumpen og ler av alle som tryner, og når de selv skal kjøre så gjør de ingenting på hoppet!!

Er helt enig med de sleipingene som rocker rundt og tror de er så sykt GANGSTA og kule..Spesielt hvis du tryner. Men det verste er at noen kan ikke kjøre ski og noen her helt sykt gode :P

Enig..
$L0neW0lf$ #103363 08/10/2009 4:17 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat Jonasthejibber:<blockquote><p>Sitat Skier1995:Jeg synes det er greit å herme litt etter proffene. Men jeg synes også det er et poeng å ikke være helt lik. Det blir litt wannabe kanskje?Det jeg ikke liker er forressten de som sitter ved bigjumpen og ler av alle som tryner, og når de selv skal kjøre så gjør de ingenting på hoppet!!

</p>

Er helt enig med de sleipingene som rocker rundt og tror de er så sykt GANGSTA og kule..Spesielt hvis du tryner. Men det verste er at noen kan ikke kjøre ski og noen her helt sykt gode :P

</blockquote>

Det er bare det at man ofte ikke ler av personen som tryner, men med. Alle snørrer jo en gang i blandt og så lenge man ikke tryner jævlig, så er det jo bare å se det komiske i det.

Drit i herming, gjør det du føler deg komfortabel med. Å ha det morro er jo hele poenget med jibbing.

$L0neW0lf$ #103364 08/10/2009 5:06 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat [hodlekve]:<blockquote>
<p>Sitat raggjib:noe som hvertfall er stygt, er hvis man har super gangsta style, også suger man på ski! sånn for eksempel å ha magic suit, og suge balle... da ser det bare kål ut

</p>

Så du mener man må være på et visst nivå for og i det hele tatt kjøre med Magic Suiten? Haha.

Det som jeg syns er teit, som du delvis er inne på, er viss noen f.eks kommer inn mot et hopp og prøver å ha mest mulig stil før hoppet. Eller Pre-bang som det og kalles. De ser jævlig gode ut før de kommer i lufta, men så tar de tidenes styggeste 360.Det er lame.

Forøvrig syns jeg gangsta style er fett.

</blockquote> det jeg mente da, at man er sy syyykt kul, og har syyykt kule klær, og at man tror at man er syyykt kul, også er man syyykt dårlig. liksom at man tror man er mye kulere enn man er da, på en måte. men mange (foreksempel meg) har store klær fordi det er digg å kjøre i, og fordi det er kult da! men jaja

$L0neW0lf$ #103365 08/10/2009 6:19 PM
Entusiast
Entusiast

Skulle stå mer TID og fokus på egen kjøring.

$L0neW0lf$ #103366 12/10/2009 8:00 PM
Medlem
Medlem

Sitat ¤Sindre¤:<blockquote>
<p>Sitat Jonasthejibber:<blockquote><p>Sitat Skier1995:Jeg synes det er greit å herme litt etter proffene. Men jeg synes også det er et poeng å ikke være helt lik. Det blir litt wannabe kanskje?Det jeg ikke liker er forressten de som sitter ved bigjumpen og ler av alle som tryner, og når de selv skal kjøre så gjør de ingenting på hoppet!!

</p>

</blockquote></p>

Det er bare det at man ofte ikke ler av personen som tryner, men med. Alle snørrer jo en gang i blandt og så lenge man ikke tryner jævlig, så er det jo bare å se det komiske i det.

Drit i herming, gjør det du føler deg komfortabel med. Å ha det morro er jo hele poenget med jibbing.

</blockquote>

Selvfølgelig er en ting å le med de som tryner, men det er en del "wannabes" som ler hånlig av de som tryner og når det kommer et stykke er de ikke bedre selv. Det er litt tragisk synes jeg ihvertfall :wink

$L0neW0lf$ #103367 12/10/2009 9:14 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat Skier1995:<blockquote>
<p>Sitat ¤Sindre¤:<blockquote>
<p>Sitat Jonasthejibber:<blockquote><p>Sitat Skier1995:Jeg synes det er greit å herme litt etter proffene. Men jeg synes også det er et poeng å ikke være helt lik. Det blir litt wannabe kanskje?Det jeg ikke liker er forressten de som sitter ved bigjumpen og ler av alle som tryner, og når de selv skal kjøre så gjør de ingenting på hoppet!!

</p>

</blockquote></p>

</blockquote></p>

Selvfølgelig er en ting å le med de som tryner, men det er en del "wannabes" som ler hånlig av de som tryner og når det kommer et stykke er de ikke bedre selv. Det er litt tragisk synes jeg ihvertfall :wink

</blockquote>

vedder for at du aldri har sett på videoer av folk som faller og slår seg åsånn og aldri ledd.. men det er deg da.. ser du en som faller så ser det ofte ganske komisk ut.. uansett grad på kjøring.. så jeg skjønner ikke hva du mener er forskjell på å le med de enn å le hånlig av de... jeg ler vertfall om det ser komisk ut, uansett om kjøreren bare kan 180 eller om han kan dub12..

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå