Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Stryn tilstand!
#101215 17/06/2009 5:06 PM
jokke Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Noen som vet hvordan det står til med bretrekket, eller parken? Lurer på en tur til helgen!

Re: Stryn tilstand!
jokke #101216 17/06/2009 9:27 PM
T T Offline
Entusiast
Entusiast

jeg har lurt litt på det samme, har planer om å ta en tur til neste uke.

Bra snø
jokke #101217 18/06/2009 2:20 AM
Entusiast
Entusiast

Stryn har i motsetning til hva veldig mange mener en del snø i år. Vindretningen har vært veldig gunstig i vinter så det ligger masse snø rundt omkring.

Korte baksida er fremdeles fin.Mannefallet er bra. Etcetc..

Hva bretrekket angår så har det vel litt med dagsformen på heisen. Går innemellom. Jeg dro fra Stryn forrige fredag, da var det fremdeles litt smårusk, men forhåpentligvis er det tipptopp nå.

Men Stryn er Stryn, du veit aldri.

Re: Stryn tilstand!
jokke #101218 20/06/2009 6:20 PM
T T Offline
Entusiast
Entusiast

Jeg sendte dem en mail om hvordan forholdene var og om bretrekket. Dette var det jeg fikk til svar:"Breheisen surrer og går. Vi har byttet topp-pakning og vannpumpe på aggregatet der, og nå ser det ut til å ha stabilisert seg.Når det gjelder parken så er det en blå og en rød linje med to hopp og endel andre elementer. Her blir det kontinuerlig utbedring, dvs flere nye elementer fremover for å unngå at parken blir kjedelig. I morgen, Søndag etter stengetid begynner vi å bygge et svart-linje big jump, som sannsynligvis blir klart i begynnelsen av kommende uke.Ellers så har vi faktisk ganske bra med snø for å vere rundt Sant-Hans, dette er pga at det har vært en ganske kald vår der vi har fått "påfyll" med ny snø 3 ganger. Men ifølge værmeldinga så kommer sommeren nå med 25 grader på dagen og 15 på natta så snø-smeltinga kommer til å øke. Så vi anser sesongen for å vare kanskje i 3 uker til."

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå