jeg har både jakken og buksen i Small og er 175.jakken når meg ned til knærene og det vil jeg si er baggy nok så ikke kjøp L eller M jeg testa M og da kom jakken til nedenfor knærene.(jeg kan fikse et bilde sener i uka sånn at alle kan tro det, at de virkelig er så store i str.)
ja, fiks det, må få sett litt as:) dyr jakke, gidder ikke ta feil valg...men, er ladd for å ha en jakke som når litt nedenfor å ass, men legg ut bilde når du kan!
Broren min har de klærne å han har 2xl jakke å large bukse jakka er går ned til leggene hans bak med den delen av jakka som henger ned bak! buksa er ikke fult så stor.
Gangsta JKT er ganske stor i størrelsen. Hvis du er 160-170 er i utgangspunktet small stort nok...hvis du vil ha den skikkelig stor er det fett med Large ja. Har både S, M og L i butikken.
Sitat pretzel:<blockquote><p>Sitat O_A.S:Jeg vile gått for det største som fins. for stort er det ikke noe som heter:D
</p>
kunne ikke vært mer enig
</blockquote>
Absolutt.Jeg kjøper alltid XXL, evt. større om de har. Gjelder nesten alle typer klær.Og det hender stadigvekk at XL blir for lite!Ikke lett å være schvær.Dog, Gangsta-jakken vet jeg ikke noe om men den ser jo fin ut da.