Synes det er litt trist dersom du har en oppfatning av at butikkene og de ansatte er uinteressert i at kundene deres skal bli fornøyde. Forskning gjennom årtier har bevist at fornøyde kunder ER økonomisk positivt (både fordi de de kommer igjen, og fordi de handler mer per besøk). Tilfeldigvis selger jeg en del par alpinstøvler i løpet av en vinter. OG jeg er faktisk genuint opptatt av å selge "RIKTIGE støvler til RIKTIGE bein". Jeg bruker faktisk ellers aldri så lang tid på kunden som når han/hun skal velge alpinstøvler. Mye av grunnen til det, er jo at jeg er fanatisk opptatt av skikjøring selv, men også at jeg har noen egne erfaringer med "feil" støvler. Neste gang du som kunde opplever å ikke bli fornøyd, synes jeg du skal gi butikken/de ansatte beskjed om det!!

Så til dette med utprøving av støvler: Har du prøvd å google "100% fornøyd garanti"?

Til slutt: Når en betennelsestilstand har pågått en stund og blitt kronisk (mer enn tre uker), kan massasje og tøyninger ofte være en vanlig del av behandlingsprosedyren. Var også borti en artikkel som viste sammenhengen mellom å tøye "den lange flate leggmuskelen" og nedsatt tilbakekomst av beinhinnebetennelse. Denne muskelen jobber motsatt av muskelen ytterst på framsida av leggen (m. peronaeus long.), som ofte er involvert ved beinhinnebetennelse.

Ellers må jeg si at jeg setter pris på når folk sier sin hjertens mening!

KJØR DEBATT!