Tror det er en vanskelig bransje å gjøre noe nytt i.
Det er bare så mange måter å lage reiseartikler fra eksotiske steder, spotguider, bilder fra chamonix/alaska/nord-norge eller personintervjuer på. Synes jeg ser det samme i andre blader (Åka Skidor, Powder). Det er ikke for meg at innholdet er dårlig (selv om det til tider er veldig middels språkføring og formidlingsevne i teksten), eller at bildene ikke er bra som er problemet, men at man veldig ofte sitter igjen med følelsen av å ha lest det samme mange ganger før.
Selv er jeg abonnent primært pga stæsj/utstyrstester, og der er det i det minste noe nytt hver gang, selv om shapingrevolusjonen innenfor ski har gått inn i en roligere fase de siste par årene, så har man nå en pågående revolusjon innen topptur/freeride -segmentet som er interessant å følge.
Kanskje jeg bare har blitt for gammel. Har vel abonnert på diverse ski/snowboardmagasiner i snart 20 år...