Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Fernie med Langley
#48661 04/10/2005 3:20 PM
Lobo Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hei.Er det noen som har reist med Langley til Fernie?Lurer på hvordan turen gikk, hvordan hotellet er, og andre relevante ting. Skal ta meg en 2ukerstur dit, og vurderer reisebyrå.

Godt valg!
Lobo #48662 05/10/2005 9:16 AM
Medlem
Medlem

Kan ikke si annet enn at jeg var storfornøyd med den turen. Var der for 2 år siden og vil anta at staben på hotellet der fortsatt gjør en bra jobb.Hvis du ikke har fordommer; spør om de har tid til å sette opp en tur til Kicking Horse for en dag med Heli-skiing. Det var absolutt noe av det beste jeg har opplevd!!Afterski/ uteliv var labert da jeg var der, men det er jo heller ikke noe de profilerer seg med.Ellers er det bare å si: Hyggelig betjening, god mat, enkel men grei overnatting, god fokus på hygiene i toalett og dusj fasiliteter. Og sist men ikke minst: Fem store "bowls" med herlig pudder!Simen Berg (freelance-journalist i dette magasinet) var der samtidig som meg og kan kanskje utdype opplevelsene ytterligere hvis du ønsker det. Han skrev i hvertfall en artikkel i etterkant. Finnes bilder derfra på hjemmesiden hans.Bon voyage!

Takk for svar!
Lobo #48663 05/10/2005 7:55 PM
Lobo Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Har hørt mye bra om Kicking horse, så det hadde vært topp med en helitur dit. Hva kostet det?Vet du hva heiskort koster?

Priser.
Lobo #48664 06/10/2005 7:39 PM
Medlem
Medlem

Vi brukte Purcell heliskiing (mener jeg å huske at det het) som tok noe rundt $650 (canadiske) for 3 løft. Vi fikk tilbud om ekstra løft til $60, som vi tok to av. Endte på ca. kr. 4500,- alt i alt. Mulig prisen er noe oppjustert som 2 år gjerne utgjør. Heiskortet i Fernie mener jeg å huske lå på noe rundt $60 for dagen, men for eksakte tall vil jeg spørre Langley om det var jeg deg (de selger kort i resepsjonen på hotellet.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå