Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Dyrt sesongkort i Hemsedal
#42800 03/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Herregud, dra et annet sted, da vel! Jeg kan skjønne at folk drar dit for parken, men at folk drar dit for å kjøre "Gummiskogen", "Reidarskaret", "Katmandu", osv er for dumt. Et kvarter slit fordi heisene er for korte, 2min kjøring, og taxi tilbake. For noe drit! Det finnes jo hauger av andre steder med bedre forhold! Jeg foreslår at kampanjen om billigere sesongkort droppes, og at man heller drar andre steder. Svikt i inntektene har garantert bedre effekt på skisenteret enn noe annet.

More than words
OP Offline
More than words

inn navnet ditt da tosk!!!!Er du seriøst og står for hva du mener skriver du under med hele navnet ditt.Helt genialt at kreative folk som gidder og stå på får til noe.

More than words
OP Offline
More than words

Man må faktisk kjøre hele 14 dager på ski for å ha spart det inn i forhold til dagskort pris. Sannsynligvis har man vel i hvert fall 30-40 skidager der oppe hvis man kjøper sesong kort så jeg tror ikke man skal klage så veldig egentlig jeg..Men på den annen side så er ski generelt drit dyrt... Men når det er så fett så er det ikke noe å gjøre noe med..

More than words
OP Offline
More than words

sier jeg... at sesongkortet stiger hvert år må da være helt greit. Det stiger uansett ikke mer enn de fleste bruker på after-ski en lørdag ettermiddag !

More than words
OP Offline
More than words

Når du ser hva folk svir av på After ski skjønner jeg ikke at folk gidder å klage på heiskort prisen.. Tydelig at ikke så mange llider noe nød der oppe.. Men det skal de ha;et bra forsøk, men til svært liten nytte tror jeg..

More than words
OP Offline
More than words

Det er jo greit at all søpla samler seg på et sted.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå