Jeg har en følelse av ganske mange tviler på om det kan trekkes linjer mellom Global oppvarming og snømangel. ........Vanskelig å bevise, men det jeg uansett mener er at det umulig kan være posivt med mer ekstremt vær, verken for oss som kjører ski(så vidt jeg forstår, så har det ikke vært noe særlig snømangel i Norge de siste hundre årene), eller bøndene i U-land som får livsviktig avling ødelagt pga. Møkkavær. Det å spekulere i om global oppvarming kanskje på sikt kan resultere i mer snø mener jeg derfor er enormt egoistisk. Det er ikke bare oss ?stakkars? rike som ikke får nok snø. Det er den fattige befolkningen av verden som kan komme til å lide mest, under ytterligere matmangel. Selv om det er lett for oss å glemme i dag, er det faktisk mat vi også lever av, så dette kan også gjelde oss...........Noen mener kanskje jeg er en pessimistisk svartmaler, men hvis noen leser dette og fortsatt driter i miljøet fordi det KAN være at global oppvarming kan resultere i mer snø på sikt, mener jeg det er noe fullstendig galt(det mener jeg vel uansett allerede)........... Enten drittværet er vår skyld eller ikke, enten det resulterer i mindre snø eller ikke, mener jeg ingen har rett til å forurense mer....... ALLE bør tenke seg om