Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Noen vært i Badgastein?
#40813 30/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Lurer på om jeg skal reise til Badgastein i vinter. Noen som har vært der? Har hørt rykter om at det ikke er så bra...

More than words
OP Offline
More than words

synes nå jeg. Har vært der noen ganger og stått både der og i naboanleggene. Selvfølgelig avhengig av snøforhold, men jeg har hatt noen flotte løssnødager der... Prøv deg i Dorfgastein-anlegget også (spesielt når det blir oppkjørt i Badgastein)

vel... kjempebra er det ikke akkurat
More than words
OP Offline
More than words

var der i paasken i fjor. Jeg fant ingen park eller halv-pipe. Ikke et eneste hopp faktisk. Halv-greit omraade for litt offpist, men ...

man kan sjekke opp flotte chicas paa den baren som STS Alpereiser trekker med seg bleke nordmenn og svensker til. husker selvsagt ikke hva den heter. Rett nedenfor det store gule hotellet.

More than words
OP Offline
More than words

Sikkert Silver Bullet...

More than words
OP Offline
More than words

silver bullet. for et sted.

More than words
OP Offline
More than words

skal dit i vinterferien. det er lenge til ja. jaja er det ikke så bra eller er det greit nok??? jaja er hvertfall en bar der og det var godt å vite. hehe

Vi skal dit i mars
More than words
OP Offline
More than words

Jeg skal ta med guttungen 10 , jentungen 12 og kona mi til Badgastein første uka i mars. Håper det er bra der for deres nivå.Det er kansje litt mer familievennlig der.

Hemsedal go large
More than words
OP Offline
More than words

Bad Gastein er bra afterski og middels kjøring for alpene å være. Skal du ha topp kjøring uten at afterski og fyll er viktigst ta turen til Italia, Frankrike eller Sveits (som regel meget god afterski. ) Er du avhengig av en park må du undersøke destinasjonen nøye. Et godt sted å finne informasjon på nettet er www.snow-forecast.com. Med vær og føre info samt linker til hjemme sider.Happy hunting.

Offpiste i familieanlegg
More than words
OP Offline
More than words

Var i badgastein i fjor. familievennlig anlegg, men med endel lett tilgjengelig og morsom nok offpiste til å holde i en uke (selvfølgelig avhengig av snøforhold). Fordelen er at der ikke er så mange som kjører offpiste, så mindre konkuranse om løssnøen....

More than words
OP Offline
More than words

Var paa en liten rundreise i alpene i fjor (februar 2003), 6 land, og paa en heller snöfattig vinter var Badgastein (Sportgastein - stedet lenger opp) ett av de faa som hadde skikkelig snö, og et storveis frikjöringsfjell. Daarlig med hopp ol. Men sikkert hyggelig for en ukes tid. Hold bare et par dager for oss.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå