1) Hvordan vet du det? Kilder?

Ja for liste over ting gjort i Chamonix les her:

http://www.montagnes.com/skiextreme/index.asp

Ja snakket bladt skikjørere som jeg kjenner, sier hvertfall at det ikke er gjentatt... Selvfølgelig har men ikke kameraovervåket Aiguille du Triolet, men hvis noen hadde kjørt Face Nord, ville det trolig blitt skrevet om...

2) Sett at det ikke var gjort på ski, tror du det er fordi det ikke finnes skikjørere i verden som er kompetente til å gjøre det? Trolig kun en håndfull, les Dominique Perret, Pierre Tardivel osv... men ellers nei (ingen har jo gjort det)

3) Tror du derved at at snowboardere har mer guts enn skikjørere?

Det har jeg vel ikke sagt. Men i dette tilfellet JA

4) Tror du det er noen frikjørere der ute som har en evne til å skrike jævlig høyt om linjer de har kjørt etc, og at det finnes andre som holder kjeft og heller konsentrerer seg mer om opplevelser og utvikling som skikjører enn cred i miljøet? Ikke som kjører Aiguille du Triolet og holder kjeft... Ligger synlig fra Refuge du Argentiere og spor ville blitt skrevet om. Men som svar på spm. JA det er det vel.

5) Du hevder at telisski er bortkastet i bratta, kan du begrunne det?

Ja Når det bikker 60 er det ubrukelig, bindinger er vinglete og stort fuckup potensiale... dette er min subjektive mening, som jeg står for...

Uten å disse plankene dine, gå ut på tur og vær glad...