Jeg, og mange med meg, har blitt temmelig lei av all den subjektive drittslenginga som er mellom boardere, teliser, jibbere og frikjørere her på dette forumet. Etter å ha lest flere innlegg av typen "teliser suger kuk" og "snowboardere er en gjeng drittunger som eter snørr og sitter under hengkanter for å ødelegge for folk med ski på beina" fant jeg ut at det er på tide å bringe litt objektivitet inn i debatten!

Jeg må innrømme at jeg koser meg litt over at skikjørerne går høyere enn de beste boarderne i pipen, men det er ikke det som er poenget. Poenget er at objektive argument og harde fakta (som feet over pipen) kan gjøre drittslenging om mangel på gøtts og dårlige dra-på-evner, helt unødvendig!!

Faktum er at skikjørerne går høyere i pipen enn verdens beste snowboardere!! Hvis snowboarderne vil bevise at de har større baller enn skikjørerne må de derfor dra på mer i parken og pipen enn skikjørerne!!!

Inntil dette har skjedd fortsetter myten om de store ballene (og kukene) til snowboarderne å være ubekreftet!!

Feet is hard facts!!