Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Canada
#36859 19/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Noe som vil gi noen råd når man skal til Canada? (Østlige delen av The Rocky Mountains) Både praktiske og morsomme råd, og linker til internettsider som forteller om snøfroholdene. - På forhånd mange takk.

More than words
OP Offline
More than words

sidene til Langleytravel.com ---om du ikke allerede har vært der..

linkar til anlegg med snoerapportar
More than words
OP Offline
More than words

www.skibanff.com (Sunshine Village) www.skilouise.com (Lake Louise) www.skifernie.com (ja du skjoenner...) Som du sikkert finn ut er det litt labert no. Haapar paa ein snoerik seinvinter og vaar...

Stjerne til Star Tour - Minus til Langley !
More than words
OP Offline
More than words

Sist jeg reiste til Østerike med Star Tour fikk jeg på forespørsel en email til noen av deres ledere i Alpene der jeg kunne sende en email og fikk svar på noen spørsmål om hva forholdene egnet seg til, og jeg reiste med utstyr som passet godt til forholdene. STOR stjerne til Star Tour. Hos Langley finnest de ikke villige til det samme selv etter at man her kjøpt billetten. Man nå bare sitte å høre på skikkelig tomt svada fra et billett byrå i Oslo!

Ski Around the Rockies linker.
More than words
OP Offline
More than words

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå