Jeg har kjorer mine tre maander i kicking horse akkurat naa. Veldig fint fint fint.
Du maa soke om utvidet visum for aa faa vaere lenger. det er vanligvis ikke noe pes. Heller ikke noe pes aa faa lov til aa jobbe, men betalingen er ganske sugen i forhold til hva du er vant til i norge.
Canadiere er late, saa gidder du aa ta skiene paa nakken saa kommer du deg til kongefine steder uten alt for mye pes.
Pengemessig saa finner du hosteller som koster 100 kroner pr dag. Leiligheter er lette aa finne, og en ol koster ikke mer enn 25 kroner paa de dyre utestende.Holder du deg unna de dyre stedene (f.eks. Whistler) saa kan du leve billig billig. vanligvis koster en tur med heisen (powderpass) 20 CAD hvis du foler for det.
Canadiere er snille og hjelpsomme og maa ikke forveksles med idiotene i landet nedenfor.
Helikopter koster 600 CAD har jeg sett, og da fikk man turer eller noe saant, men det kan bli billigere hvis man hopper paa rett for de flyr. De liker aa fylle opp hokusen.
Hvis jeg kommer tilbake hit saa kommer jeg nok til aa leie en bil og suse rundt til dit det er best. Biler er billige her.
Vil du vite mer saa er det bare aa ringe.