Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jente skihopping
#34754 12/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg blir så forbanna at de i 2003 ikke for lov å være med å hoppe i store bakker. Det beviser bare hva slags gammeldags facist organisasjon skiforbundet er. Og hvor feige de er som ikke tørr å gå imot det internationale skiforbundet. Noen enig?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=214336

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=214345

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=214344

More than words
OP Offline
More than words

latterlig...

la nå jentene få fly hvis de vil...

More than words
OP Offline
More than words

Hopper på Ski selv og Anette hopper bedre å tryggere en mange av guttene som kommer til å bli sluppet ut som prøvehoppere i Vikersund!!!

skal selv egentlig hoppe der,men sitter med ødelagt fot nå...håper jo å bli bra til det,men er ikke noe triks å gå rett fra et skade avbrekk og opp der!! Så erjeg ikke frisk kan Anette få hoppe for meg... Kle seg ut! laugh

More than words
OP Offline
More than words

så snill og ikke start den debatten her og. Begynner å bli lei det der, annette får bare finne seg i det som alle andre har gjort, foreløpig er det en sport for gutter, men jeg er åpen for nye regler, selvsagt

More than words
OP Offline
More than words

Hvorfor skal ikke jentene få hoppe på ski!Skiflyving er den mest femenine sporten jeg vet om. Eneste sporten som jeg høre hvor utøverene lider av spiseforstyrelse, slaking osv. Gutta i hoppsporten er tynne, bleike og eier ikke kjøtt på kroppen. Sporten kan ikke være kun for menn. Og Hva er V-stil???? ER det et Hopp!! Nei det er å utnytte vinden for fly lengst mulig. Og kvinner som er naturlig slankere og har en kropp som er mer smidig og lett engner seg mer til å fly med. Det er det gutta prøver på. Det fis er redd for er at jentene faktisk kan hevde og gjøre det bedre en gutta.

Men helt seriøst...
More than words
OP Offline
More than words

Hvor god er egentlig Anette, og de beste jentene sett i forhold til gutta på landslaget. Noen som har peiling, kunne hun f.eks ha hevdet seg i norgescupen for gutter? Får jo høre fra alle hold at hun er nesten på nivå med de beste gutta, men for en uvitende fjott som meg virker det mer som om jentene blir sparka ut fra høyeste avsats med scud-missiler i rompa for å få nok fart..

Men jeg synes alikevel at ihvertfall de beste jentene burde få prøvd seg, hvis bare nazzen i fis(?) innser at han har driti seg ut.

More than words
OP Offline
More than words

Klart i Kollen så hadde de 4km/t større fart en oss,men tror nok Anette hadde hevdet seg ganske så bra i Senior Klassen. I Elite vile hun nok vært litt lengre nede.....Coc (B-Verdens cup) Hadde nok blitt langt ned.... World Cup.... Måtte nok sett på nederste halv del der oxo.....

Min mening....Hun trener i Tr.Heim og jeg i Oslo distriktet så er vrient å sammenligne ut i fra annet en renn hvor de har større fart....Vet ikke om hun trener noe med Samme fart som de beste gutta hjemme i Tr.Heim...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå