Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Vassfjellet
#33706 26/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Åssen er det i vassfjellet nå i vinterferien?

More than words
OP Offline
More than words

Dritdårlig .. bare is... dra til storlien eller knyken istedet

More than words
OP Offline
More than words

Nå er alt pudderet oppkjørt.... I går hadde jeg en sykedag fra jobb, så desverre, kun vurpar och spår kvar! Men når det er sagt - det var tett opptil trivelig på toppen...

More than words
OP Offline
More than words

Vassfjellet er faktisk helt rått for tiden, var der senest i går(torsdag 26.feb) og det masse pudder.Ved å lage et hopp i bc"en kan du dra på med hva du vil! Kjør på

Nå lyver du så det renner av deg
More than words
OP Offline
More than words

Det har regnet i 2 uker i strekk. nå er det blitt kuldegrader og vassfjellet har blitt en eneste stor isklump. Anbefaler alle å heller dra til oppdal eller knyken

More than words
OP Offline
More than words

Du er klar over at det har snødd nesten en halvmeter siden regnet Satan?? Mer idiot enn han kan det vel ikke bli? Men om forholda i Trøndelag nå så ruuuuler Grong- har vært der, Oppdal, Vassfjellet og Meråker- Grong ruler!

Der tar du nok feil
More than words
OP Offline
More than words

Hele trøndelag er fullt av is .har ikke snødd siden nyttårshelga.. Hold dere på østlandet dere som er der ... ingenting å komme nordover for .. Det samme gjelder vestlandet og sunnmøre også..Helt elendig .. Hold dere på østlandet.

More than words
OP Offline
More than words

Var på plass på onsdag - greit i grunn.Var det ikke oppkjørt på torsdag, rangle?Ikke helt ille lenger sør i dag og i går heller... Sjuk hele uka :-)

More than words
OP Offline
More than words

har det ikke snødd siden?? Det har det men mest av alt på hjernen din!! Du bor vel på New Zealand og tror du vet alt?? IDIOT! Å lyve her blir latterlig, fåfengt og talentløst. Enten er du klin idiot eller en 7 åring som savner pupp!

More than words
OP Offline
More than words

Satan vil vel bare ha alt pudderet for seg selv

More than words
OP Offline
More than words

Satan, påstår at det kke har snødd? Herregud! Var der på torsdag og var fin snø i traseen og mykt, dog oppkjørt på toppheisen. Blir sikkert mer snø igjen snart!

More than words
OP Offline
More than words

Er det noen som har hørt noe om ironi eller? Iallefall ikke Viking. Les og lær; ifølge ordboka:

ironiŽ -en (fra gr eironeia "forstillelse") det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss .

More than words
OP Offline
More than words

Jeg er tilfeldigvis norsklærer og jeg så MULIG ironi, men poenget i denne tråden er å komme med FAKTA, så en slik besvarelse ville fått en 2er!

More than words
OP Offline
More than words

Selvsagt var det oppkjørt på de åpenbare stedene, men ikkeno problem å finne upløyd mark selv langt utpå dagen. Hvordan var det på Oppdal, har vel ikke kommet så mye snø der? Ellers; God bedring!

More than words
OP Offline
More than words

Det var greit.

Eneste problemet var at føret var for lett slik at enhver idiot trodde at de behersket løssnøen.

Regnet er her igjen og arbeidslysten er tilbake :-)

More than words
OP Offline
More than words

betyr snø på fjellet...Ber til værgudene om at mildværet kun når nederste del av Hovden...Skal til Oppdal i helga og håper på mere snø...Sant nok det med ambisjonsnivået på enkelte - Drar på som Seth, men har kontroll som en Danske...(jmf. oppslag i adressa i dag)

More than words
OP Offline
More than words

Dere klarer ikke å diskutere en dritt uten at dere begynner å krangle for faen.... Hva er det med dere ? Når jeg er innpå fri flyt"s forum er det noen duster som dere som skriver inn bare for å være duster!! Trenger da for faen ike krangle om det er snø eller ikke vass fuckings-fjellet!

skred i Vassfjellet
More than words
OP Offline
More than words

Så har det altså skjedd. Trudde nesten ikke mine egne øyne da jeg leste overskriften her på sida.

Har alltid vært svært forsiktig, nesten på grensa til paranoid når det gjelder skred, og har tatt skredfare på alvor også i lille Vassfjellet. Jeg koste meg i pudderet på torsdag, og gjorde det beste ut av forholda på lørdag. Da det slo om til mildvær i går, tenkte jeg faktisk så vidt på at dette betød skredfare. Men at vi skulle få en ordentlig skredulykke i Vassfjelletr med det første, hadde jeg faktisk ikke trudd.

En skikkelig lærepenge til oss alle, og en påminnelse om at du ikke trenger et stort fjell for å utløse et skred, og ikke noe stort skred før du blir dratt med.

More than words
OP Offline
More than words

en påminnelse om at man aldri må kjøre ski over et stup.... et under at det ikke er flere som blir tatt i skred!!God bedring til den uheldige og litt uforsiktige.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå