skal du dra til canada...er whistler stedet.befinner meg her naa, og det kunne ikke vaert bedre...prisen paa sesongkort varierer ,man kan kjope ulike kort og hvis man er tidlig ute kan du faa noe rabatt. vet ikke hvilken kjoring du liker best, jeg er en parkkjorer,men det har vaert noen sinnsyke dager i backcountryen og, for eks. en av dagene tidlig i sesongen hadde vi 67cm nysno paa ett dogn...en deilig opplevelse....sykt lett sno, men det finnes vel lettere hvis du drar lengre inn i landet, men kan garantere at du ikke blir skuffa selv om du drar hit....har hatt en del dager med 20-40cm over natten ogsaa....det var ogsaa dager som man sent glemmer....utelivet er ganske ok, folk tar ikke helt av, men det funker. billig og leve hvis du vil...jeg har et budsjett paa rundt 300 can dollar i mnd. pluss leie. ikke for dyrt.er du parkdilla er det ett gennialt sted, selv om det finnes bedre parker i nordamerika er dette helt klart en som holder maal og har de fleste ting du kan onske deg. fra nybegynnerstadiet til saa god de fleste aldri blir, foler du deg konge i parken i norge, er du middels god her saann ca..... fett i slutten av april aa, da er det en stor ski og snowboard festival, da absolutt alle proffer kommer og viser hva de er gode for....saa der har du litt info....min anbefalling har du sikker skjont