men men kan vel ikke akkurat klandre heisopperatøren, i dette tilfelle hemsedal skisenter for at de ikke merker klipper som ikke er innenfor deres løypenett, dessuten var vel denne klippen etter hva jeg har hørt ca 3 meter høy og vi kan vel neppe krve at alle små skrenter i den norske fjell heimen skulle merkes, det blis som å saksøke dnt viss du faller utfor besseggen siden de annbefale denne turen(litt ekstremt utsagn men det illustrerer et poeng)
viss du er usikker på om det er en klippe nedom bør du avta noe på farta, seth droppet ikke klippen tilfeldi i lyngen han viste hvor de var, dette eer noe å tenke på for oss vanlige dødlige, inntil vi ikke er i stand til å kjenne oss igjenn i terrenget på bakgrunn av heisturen bør vi slakke litt ned inntil vi lærer oss å lese terrenget som en navigatør leser et kart.
det finst klipper i fjellet, jeg har selv tatt en del ufrivillig men mener selvsagt ikke at det var skisenterets skyld at jeg gikk med korbåndsskade da jeg valgte å gønne en side jeg aldri hadde kjørt før kl 1630 i desember for tre år siden
tegn en god reiseforsikring, det er mitt tips.
rullestolbrukere står på ski, så da kan vel denne personen gjøre det han og