Chamonix er bra hvis det er nok sne. Mange dyktige og offpistesøkende skikjørere sørger for verdens største kuleløype noen dager etter snefall. Har bare vært der en uke- med drømmeforhold (3 dager snefall / 3 dager sol) - men hadde ikke reist dit igjen hvis jeg skulle bare en uke. Men for all del, Chamonix er akkurat så spektakulært som du har hørt - eller gjør det til selv. God tur!