Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
hvor bliver soss ?
#25054 13/09/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Nu har jeg ventet i flere uker. Pleier han ikke å skrive noen linjer på denne tiden ? Like underholdende hvert år....

det er over for meg
More than words
OP Offline
More than words

Voks opp du også!Det tullet er jeg ferdig med. Fikk såpass mange meldinger i fjor på at folk ikke synes den spøken var noe gøy lengre.

Du får sette din lit til $$$$.Han er en dårlig kopi, men gjør så godt han kan.

More than words
OP Offline
More than words

Litt morro må man jo få ha, det er for galt at vi som sitter litt bedre i det må gjemme oss overalt for disse misunnelige bønderne. Siden formelig bobler over av syting og klaging fra slappe slasker som ikke engang vet å kle seg med stil.

Temmelig triste greier
More than words
OP Offline
More than words

Jeg ser du prøver Cashisking, men det er over. Dine flaue linjer banker enda et par spikre i kisten. På tide å få den senket i jorden, dekke den til og glemme alle disse pinlige oppstøtene.

More than words
OP Offline
More than words

at en epoke er over. Det var bra underholdning å lese "Jævla Lockals"-tråden, med mildt sagt vekslende seriøsitet og skrive- og stave-evner. Dollargutten og de etterfølgende med andre valutaer, ble aldri noe annet en bleke etterligninger. Lykke til videre på ferden, soss, der du cruiser i din milliondoning på vei til nye fjell og daler !Å vokse opp er jeg forøvrig ferdig med for lengst. Det er barna mine som vokser opp nå, men ung til sinns kan man være allikevel..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå