så vi fikk en kommentar på musikkvalget vårt...tenkte jeg skulle bare forklare gutta litt om hva det egentlig går i.

først og fremst alle ski snow skate filmer bruker mye samme musikk...det gjelder ikke bare oss. faktumet er at det er ikke til å unngå..session 1242 har samme musikk som dc skatefilmen...absinthe brukte samme låt på alex pauporte sin sekvens i fjor som mackdawg hadde på jason brown for et par år siden...dvs violent femmes...tgr gjør det samme..bla bla listen er veeedlig lang. standard hadde samme interpol låt som yeah right og yeah right hadde samme låt som afterbang

så la oss gå igjennom det kronogisk...interpol på åpningen ingen som har brukt...devo låta ingen der heller...kim wilde ikke som jeg vet...BTR hmmm har ikke sett den før heller..interpol til sage ikke brukt...placebo med bitter end ikke sett, juliana theory var brukt i TB 10 helt klart rip off, men det var det som funket...lev med det...fischerspooner er brukt pa hot chocolate filmen, men den parten var ferdig lenge før jeg hørte om det...skulle jeg forandret det.. Hell No! RJD2 er ikke brukt med den lata vi hadde og foo fighters sin låt har jeg ikke sett før...punktum

hvis det er noen andre bedrevitere som vet noe om dette mer enn meg...gjerne send litt info om det, men jøssenavn ha litt is i magen for det blir litt for teit.

jeg har faktisk en ide...neste år skal vi lage all musikken sjæl og bruke lillebjørn nilsen som åpningslåt...da kan jeg garantere at det ikke blir brukt i andre filmer.

takk til alle som var å så på da! håper dere hadde det gøy!

peashenrik