Sitat rin:For de av dere som ikke ønsker å bli sammenlignet med en fremskrittspartivelger når deremener at dagens klimatiske endringer er naturlige sykluser grunnet bl.a nturlovene kan jeg anbefalle Per engene og Gøran Tullbergs bok(hefte på 80 sider) Klimaet -vitenskap og politikk.Dette er en faktabok om klimaet.ISBN 978-82-997543-0-9

Vel, nå henviser jo Per Engene (som er pensjonert rektor) til FrP selv på siden klimarealistene.no, så jeg mener man ikke helt slipper unna sammenligningen ved å lese hans bok...

Nå kunne jeg gjerne ha skrevet noen A4-sider rundt denne boken, men viser til klimarealistene.no hvor Per Engene svarer på noen enkle spørsmål:1) Er det farlig for isbjørnen med global oppvarming? Engene svarer NEI... Jeg har bodd såpass lenge på Svalbard og har sett endringene med blotte øye, og tillater meg å være sterkt uenig. Og da med klimaforskere og isbjørnforskere i ryggen. 2) Kan utslipp av CO2 påvirke klimaet? Svaret til Engene er nok en gang nei.

Det at boken hans er utgitt fra et forlag som har samme adresse som hans hjemmeadresse gidder jeg nesten ikke å bruke tid på...

Men samtidig er vi jo veldig enig om en ting; ansvaret er vårt og noe må gjøres!

Dette temaet blir litt utenfor det som normalt diskuteres på friflyt-forumet, men det er godt å se at man finner engasjement også her!