Har vært innom en del forskjellige bindinger i min telis karriære når det gjelde gåfunksjon bindinger har de foskjellige bindingene forskjellige + og - :

bindinger med gåfunksjon:Vole: Lett, passe stiv; ca som r8'n. Kan glippe ut av kjørefunksjon og over i gåfunksjon ved mye press (!)Black Diamon O2: Ikke kjørt på selv, men har hørt at den ikke egner seg på ski med midje over 100mm da skruene sitter så tett at det er fare for å dra ut bindingen ved skikkelig tryn.NTN: mye omdiskutert binding. Jeg er delvis enig med ingrid, ikke noe for meg, men god til pist-kjøring og freeride med mye drop. Ikke noen brattkjøringsbinding.G3: God og lett binding. ganske lik vole, men problemer med ising i henelden mellom gå/kjøre funksjon.AXL: Hammerhead sin nye binding. Den dessidert beste bindingen jeg har både gått og kjørt med. Veier ca like mye som Black Diamond. Den dessidert stiveste kabelbindingen! med hammerhead sitt "pin system" kan du velge stivhet.har en velfungerende gåfunksjon som har fungert smertefritt hele sessongen. eneste drawback er muligens pris. -2400 tror jeg den ligger på sånn ca.

in the end er jo det viktigste at du finner noe som fasse kjørestilen din..