Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2
More than words
OP Offline
More than words

Studerer i Trondheim, men er ikke med i noen organisert gruppe slik som f.eks. NTNUI Telemark. Sikkert bra å være der, men jeg og mine venner liker å være uavhengig smile

More than words
OP Offline
More than words

Han ble stille nå...."lille nummer 1".....Fikk en liten støkk ja! :-D

More than words
OP Offline
More than words

Fett! Jeg studerer også i Trondheim!

Synes kanskje det er best å stå med gode venner hjemmefra selv, men er greit å ha bekjente i f.eks ntnui telemark når dine beste venner er så inkompenente at de har lagt igjen ski hjemme før jul, og det faller over meteren med pudder i oppdal!

har allerede fått to herlige pudderdager der, men nå blir det stort sett eksamenslesing og tørketid fremover.

hva studerer du? på ntnu? eller noe annet? Og foretrekker du oppdal eller åre?

More than words
OP Offline
More than words

Hold deg unna Telejente!! Det var jeg som startet denne diskusjonen her og jeg har første rett på damen som svarer;)

hehe..

Til opplysning så var det ingen jenter som ville være med meg på ski til helgen.. men har heldigvis fått med meg en kompis smile

More than words
OP Offline
More than words

Foretrekker Oppdal av den enkle grunn at det vanligvis er bedre både i og utenfor pisten. Når det ikke er nysnø i Åre er det blåis stort sett alltid... smile På Oppdal er jeg godt kjent og kjenner et par "secret" spots der det sjelden kjører andre, men jeg skulle gjerne hatt after-skien på Åre over til Oppdal wink Fikk som deg en forsmak på vinteren i helga, helt fantastisk!!!

studerer forresten til siving...

Bra å høre at Jørn har fått selskap av en kompis, enjoy the ride smile

More than words
OP Offline
More than words

Slapp av! Skal ikke stjele telejente fra deg! aner jo ikke noe om henne nesten!