Tittelen "Mye tullprat" var mest for å skape blest. Jeg har ikke sagt at arcteryx på noen som helst måte er dårlig, eller at man skal kjøpe det billigste uten å tenke på behov. Eller at man på død og liv må ha goretex. Eller at man må handle på XXL, nevnte det igrunnen som et eksempel. Og jeg er rimelig sikker på at man kunne fått en NIKE eller MAMMUT jakke som tilfredstilte dine behov til en grei pris. Det var forresten ikke bare goretex jakker da de hadde dette tilbudet. Også diverse mindre vanntett og mer pustende typer.

Øystein : du ble tydelig provosert av min overskrift, greit nok. Men hvis du leser hva jeg skriver, så mener jeg først og fremst at folk bør komme med argumenter på hvorfor dette merket (det gjør du, flott!)

Jeg er rimelig sikker på at de aller fleste finner ei jakke til max 2000 kr som tifredsstiller behovene. Men man må bare ikke vente til den dagen man absolutt trenger den, for da er etterspørselen stor og prisene høye!

Er det verdt 2000 kr ekstra for årsmodellen ? Bare pga en bitteliten forbedring og nye farger.. Nei da bruker jeg heller 2000 kr på noe annet og lever med den svakheten produktet måtte ha. Greit nok for folk som har råd og driter i hvordan pengene blir prioritert.