Personlig har ikke jeg hatt noe problem med mine FR, men de er montert på noen 74 mm midtski, noe som begrenser utslagene. Det jeg tror du bør se på, som en kamerat av meg gjorde meg oppmerksom på etter slarking på b3'ene hans, er mellomrommet mellom gummistabilisatoren under hælstykket og skien. I utgangspunktet er det naturlig at dette stykket med sine to punkter skal hvile på skien for å skape mer trykk og mindre slark. Kompisen min løste dette ved å skru på en tynn aluplate. Dette ga fullt anlegg, og betraktelig mindre slark.Det er mulig dette kunne vært hindret i utgangspunktet ved monteringen, da fritschi i sin noe mangelfulle engelske oversettelse peker på at plaststykket under låsestykket bak i noen tilfeller ikke bør monteres avhengig av skiens form etc. Uten dette mellomlegget bak vil avstanden mellom skien og gummistabilisatoren bli mindre på normale, flate ski. Og dermed blir verden mer stabil. Men det kan godt hende at løsningen med å skru et mellomlegg på skien er en enda mer presis løsning.Håper dette var noenlunde forståelig, tror dette vil løse manges slarkproblemer med Fritschi.