Jeg syntes denne såkalte "rekorden" er usporslig. Selfølgelig er det helt insane at han falt 100 meter og overlevde, men æren av å stå bak en verdensrekord kan ikke gis til en som faktisk ikke har planlagt det engang. J. Pierre hadde ballene og mentaliteten til å droppe 72m, og han var også villig til å dø for sporten. Så mitt ord til alle er å gi J.Pierre æren av verdensrekorden i verdens største drop, og Fred Syversen til verdens største fall.J.Pierre hadde gått gjennom mye vanskelige tider, og når du skal sette rekorden i noe så ekstremt må du også ofre mye. Dette var nok som å treffe en murvegg med fjeset først for Pierre, men jeg syntes at med å spre dette ordet kan han fortsatt ha æren av å tørre å droppe med vilje. Og til alle dere som syntes at dette er feil, så tenk dere nøye om, fordi det kan hende stoltheten deres av at rekorden er av en norsk kjører kommer over logikken deres. Det verste med dette er at dette kan koste Pierre livet hans, fordi tror jeg riktig vil han prøve å slå rekorden igjen. Kan det gjøres med uhell kan det uten tvil gjøres med viljen til Pierre, og hans "uber flyve teknikk på ryggen skills"