Bobby Brown, trippecork/flip????
|
Fersking
|
OP
Fersking
http://russhenshaw.squarespace.com/Står noen rykter om at " trips went down", i så fall, aaaalt for sykt. Chris Turpin gjorde jo trippel flat på sommerski i fjor, men om BB faktisk har tatt en trippel blir jeg latterlig imponert!Noen som har sett film, den var vistnok ute før den ble fjernet på grunn av MSP eller noe.
|
|
|
 Re: Bobby Brown, trippecork/flip????
|
Entusiast
|
Entusiast
Hørte masse snakk på ns om en trippel cork 1260 som bobby skal ha landet på MSP shoot. Får vel bare glede oss til filmen kommer:) Personlig synes jeg ikke at trippels er noe fett. Det er sykt, men blir litt som aerials.
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat O-A_s:Personlig synes jeg ikke at trippels er noe fett. Det er sykt, men blir litt som aerials. </p>
Hvordan kan du si det før du har sett den? Og jeg er helt uenig i at det blir som aerials, der roterer man kun med back/front, og grabber man er det trekk i poeng. Misty/cork/flat blir noe helt annet enn det, og det forundrer meg viss bobbyb ikke grabba trippelen sin faktisk.<p>Btw, har ikke hørt noe om at det var video ute.? Hvor har du det fra? Veldig interessert i å se film før til høsten lzm:)
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat [hodlekve]:<blockquote> <p>Sitat O-A_s:Personlig synes jeg ikke at trippels er noe fett. Det er sykt, men blir litt som aerials. </p>
Hvordan kan du si det før du har sett den? Og jeg er helt uenig i at det blir som aerials, der roterer man kun med back/front, og grabber man er det trekk i poeng. Misty/cork/flat blir noe helt annet enn det, og det forundrer meg viss bobbyb ikke grabba trippelen sin faktisk. Btw, har ikke hørt noe om at det var video ute.? Hvor har du det fra? Veldig interessert i å se film før til høsten lzm:) </blockquote> Filmen jeg snakker om er MSP sin film som kommer til høsten. Derfor jeg sa film og ikke edit.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
"All I can say because I dont want to let the tricks out in the open because MSP will be bummed, but Trips went down today......" vel, da har vi ihvertfall noe å glede oss til til høsten!
|
|
|
|
Veteran
|
Veteran
Sitat O-A_s:Filmen jeg snakker om er MSP sin film som kommer til høsten. Derfor jeg sa film og ikke edit. <p></p> De siste setningene i min forrige post var tiltenkt trådstarter, fordi han nevnte noe om en film som var blitt fjernet.
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
haha, ikke Bobby Brown vel! tror freeskier.com posta den der på facebook for en stund tilbake
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
eneste som er fett innen dubflipmania er dub corken til PK, underflip til sideflip av tudour, dub bluntflip av harlut og sw dub rodeo av t wall. ellers synes jeg så og si alt annet er stykt. sykt, men stygt. tviler sterkt på at en trippel cork kommer til å bli noe fett. men sykt 2k.
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
som sagt er det noe heelt sygt som har skjedd i jibbe-verdenen det siste året, å bobbyb har mye av skylden til det. når han kommer med triplecork så går det nesten for langt :razz syns det er sygt fett at det er kun han som har landet det, og håper det bare vil være han for en stund, for viss det blir slik som med dub cork, at etter hvert som lærer alle seg det, og da går du på en måte lei trikset, selvom det er megafett. men all creds til bobby, han er syk i hodet! :grin
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
" Bra sakt steffen " :wink bobby brown må ver den som er ekklest av alle pros, han e så drid å se på :twisted stygg konkuranse stil har han, burde skaffe seg en egent stil og ikke bare dra syke triks me ekkel stil :S
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat turbosatan:" Bra sakt steffen " :wink bobby brown må ver den som er ekklest av alle pros, han e så drid å se på :twisted stygg konkuranse stil har han, burde skaffe seg en egent stil og ikke bare dra syke triks me ekkel stil :S syns du burde få deg skikkelig stil, å slutte å ha den cocky "im so T-wall" holdningen din! bare vondt å se på -.-
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat turbosatan:" Bra sakt steffen " :wink bobby brown må ver den som er ekklest av alle pros, han e så drid å se på :twisted stygg konkuranse stil har han, burde skaffe seg en egent stil og ikke bare dra syke triks me ekkel stil :S Skjems over deg Andre!FY!
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat turbosatan:" Bra sakt steffen " :wink bobby brown må ver den som er ekklest av alle pros, han e så drid å se på :twisted stygg konkuranse stil har han, burde skaffe seg en egent stil og ikke bare dra syke triks me ekkel stil :S <p></p> Er du idiot din kuksnabel?
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
HAn e d jævla fuckfaces ! kere max ka dokker seie, han e drid å se på.......han har jo grimmestil å gjør aldri noe så e fett å SE på :razz
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat turbosatan:HAn e d jævla fuckfaces ! kere max ka dokker seie, han e drid å se på.......han har jo grimmestil å gjør aldri noe så e fett å SE på :razz
|
|
|
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Sitat turbosatan:HAn e d jævla fuckfaces ! kere max ka dokker seie, han e drid å se på.......han har jo grimmestil å gjør aldri noe så e fett å SE på :razz <p></p> Litt synd da at Bobby stomper dbbl misty 1440?Vil kalle det "fett" og se på jeg 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Ikke bry dere om stakkar turbosatan, han er 96-mod og syns alle utenom Henrik Harlaut kjører stygt.. Sad, but true!
|
|
|
|
|