Dette må jo være det rareste innlegget jeg har lest her på en god stund. For det første så er nok dette helt feil forum å disse stort sett alle ski proffene i værden. for det andre så skriver du jo bare fjas. "Alle undtatt de norske er skitt." Hva er det som isåfal er så bra med de norske ski proffene som ingen av de andre i verdenseliten har?

Å sitte å klage på noen av de kuleste ski editene som ligger på nett omdagen er jo i utgangspunktet latterlig. Men jeg tror de fleste av oss her på forumet vil gi deg muligheten til å poste en ski edit så vi kan se hva du å gutta i det lokale annlegget er god for, så får vi ta det derfra om du har rett til å syte å klage over joss editene.

Ellers finner jeg det rart at en mann 34 ikke skjønner hva dette dreier seg om, for du har jo tydlighvis ikke skjønt en dritt her i livet. Den flotte solskinnsværdenen du snakker om at alle må bidra til å få tror jeg du skal leite lenge etter. Du får hoppe fra en bro eller noe kanskje the afterlife gir deg det du ønsker. selv om jeg tviler. Nå skal jeg forklare deg hvordan dette fungerer.

Når en sport, i dette tillfellet, jibbing på ski blir populært, Big buisniss, vil selskaper å personer profilere sitt produkt i dette miljøet. Det genererer penger som gjør at sporten utvikler seg å blir større for hver dag som går. Hvordan kan det være feil?Så er det jo det evindelige maset om at de tjener for mye, lever i luksus bla bla bla.Jeg tror markedsførings avdelingene i de respektive selskapene vet sånn ca hva disse proff guttene å jentene er værdt i kr å øre så hvis de vil betale en proff 10 mill i året får å kjøre på ski så er det opp til de ikke deg. Suck it up! noen vil alltid tjene mer enn deg! Ski kjøring i alle sine former har aldri vært større en den er nå. Norske ski sentere omsatte for mer en 12prosent mer i år kontra ifjor. Trysil som var vært under joss regner med å selge sin ski dag nr 1 million nå til helgen. det betyr at i trysil alene har det vært over en million mennesker ute i frisk norsk natur denne sesongen. Hvordan er det feil? Dette er en direkte efekt av at Værdens eliten på ski er store store forbilder å gjør akkurat den jobben de får betalt for. MARKEDSFØRING!!

Å kom ikke her å si at hvis du fikk spons hadde du takka nei.

Så er det noen her som drar inn TAC. Kanon konkuranse spør du meg men ikke mas om den er så jævla miljøvenlig i forhold til alle andre konkuranser.Det var kanskje kollektiv transport fra gardermoen til kollen men hvordan tror dere amerikanske eller for den del europeiske kjørene kom seg dit? Tok de de super hemlige megamiljø toget over dammen?

Ski or die trying!