Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Snowboard, hjeelp!!
#12928 25/02/2010 4:45 PM
Bros Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei alle sammen!

Jeg har kjørt snowboard en god stund nå, men jeg har ikke helt peil på gode brett! Bor også langt unna byer med snowboardsjapper slik at jeg kan spørre de der, derfor spør jeg dere!

Jeg skal ha et nytt brett, prisen er ikke kjempe viktig, men om det er et flott brett til en grei pris er jo det flott! Det er også viktig at jeg kan kjøre med brettet forskjellige plasser, dvs alt fra puddersnø i fjellet til alpine oppkjørte bakker! Jeg kjører ikke i parker.. ikke enda iallefall. Brettet jeg har nå er slitt, og dårlig! Betalte 3 000 for det, i en sportsbutikk! Merket er cycab (tror jeg)! Det er helt greit og kjøre med, BORTSETT fra at det er litt vanskelig å svinge med, og om jeg kommer borti den minste lille snøklump bråstopper brettet, og jeg går på trynet om jeg ikke får kontrollen tilbake!

- Så, er det noen flotte brett for meg der ute? Jeg er en jente på 17, veier 52 kilo og er 164 cm høy! Det er da viktig at brettet er lett og svinge med, passer i flere snøforhold, og har gode kanter som ikke lager bråstopp(hvis det er mulig) :surprised

- har det mye å si hvordan bindingene står plassert?

Hilsen meg!! Håper på mange positive svar:)

Re: Snowboard, hjeelp!!
Bros #12929 27/02/2010 1:52 AM
Fersking
Fersking

HeiJeg er helt fersk i dette faget, men endte selv opp med Burton Blunt, dette skal vistnok ha en form som gjør at det ikke er så lett å kantkjøre med. Blir mindre knall og fall nå enn med det første brettet jeg hadde, et LTD ett eller annet, ganske stivt.http://www.altrec.com/burton/blunt-snowboard

30% rabatt her: http://www.session.no/display.aspx?menuid=18

Mulig de blir for lange til deg. Gratis å kikke da. :-)

Re: Snowboard, hjeelp!!
Bros #12930 27/02/2010 11:41 PM
Fersking
Fersking

hei hvis du har stått en stund så kjenner du vell det med bindingene?lurt å ikke stå for smalt,har sett yngre barn i bakken stå smalt, det ser helt sprøtt ut.hva med 146cm,ska ca rekke deg til haka.

hmm
Bros #12931 05/03/2010 7:30 PM
Bros Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Takk skal du ha, noen som gidder å svare i allefall:DSynes du dette brettet er godt å svinge med?