|
 SPK pro, kreation, chaoz, ghost eller shogun?
|
Fersking
|
OP
Fersking
Hvem er diggest i parken`?
|
|
|
 Re: SPK pro, kreation, chaoz, ghost eller shogun?
|
Fersking
|
Fersking
Det er bare Kreation, Kaos og pro som er jibbestøvler av de der. Kreation er mykest, kaos er litt stivere, mens pro er stivest. Det er bare designet og litt fleks som skiller kaos og pro fra hverandre! Og Pro koster 1000,- kr mere samtidig som den er nesten en kg tyngre, så du får nok mest for pengene om du velger Kaos!
|
|
|
|
Fersking
|
OP
Fersking
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Ikke bruk 1000,- for skinn og bling!
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
kreation er mykere i flexen, men det vil ikke si at det er en mykere sko. skoen er også mindre og har mye dårligere demping i helen. og det er harde slag mot helen som ofte gjør at du har vondt i leggene ;)kaos er har høyere legg på skoen og du får mer ut av den når du lander litt "shabby." jeg vil nok si at du får mer sko for pengene vis du kjøper kaos 
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
nettopp det met at kaos er høyere. jeg følte det sånn når jeg prøvde en venn sin at den presset bare på toppen av leggen og ikke lengre ned. den ble liksom for stram øverst og derfor ikke noe støtte nedover leggen. nå prøvde jeg bare å gå litt rundt med den, men jeg følte ikke at den var noe god. Støvelen jeg prøvde var kanskje en smule stor også da. det kan være grunnen. så ikke kjøp sko bare for noen sier de er digg eller bra. du må syntes de er digge på foten. :wink
|
|
|
|
|
|
|
Entusiast
|
Entusiast
Sitat Brudberg:-):nettopp det met at kaos er høyere. jeg følte det sånn når jeg prøvde en venn sin at den presset bare på toppen av leggen og ikke lengre ned. den ble liksom for stram øverst og derfor ikke noe støtte nedover leggen. nå prøvde jeg bare å gå litt rundt med den, men jeg følte ikke at den var noe god. Støvelen jeg prøvde var kanskje en smule stor også da. det kan være grunnen. så ikke kjøp sko bare for noen sier de er digg eller bra. du må syntes de er digge på foten. :wink <p></p> jeg siterer meg selv og sier at kaos skoen har en gummi plate øverst som man kan ta ut så det blir litt større rom øverst. dette kunne kanskje løst probleme mitt:S
|
|
|
|
|
|