Skriv ned deres favoritt JOSS-edit fra i år
Selv likte jeg Sverige sin best!
Team Canada
Ikke pågrunn av triksene, men heller fordi det er en god film som jeg lo godt av.
Ellers likte jeg Team USA sin.
Team Norway og Canada. Canadas var morsom med fin filming og norway hadde sykt fete triks.
Team Norway og Team Newschoolers sine:) Fikk bare em god følelse (bedre en de andre filmene) når jeg så de:p
Likte Norway og NS på grunn av urban klippene de hadde, men American var best fordi den også var morsom
Norway , Newschoolers & sverige , fikk sykt chill feeling av alle de 3
Digga den. Bra og morsom film
Synes team down under var smoothest.Og så newschooler.Personlig synes jeg Canada sin var litt fail og hvertfall introen til Sverige!
når kommer greia til colby west???? har gleda meg siden starten av JOSS!
NS og Norway
Sitat L-P Jonassen:Likte Norway og NS på grunn av urban klippene de hadde, men American var best fordi den også var morsom
Syntes Team norway, ns og america sine editer var best :wink
HAHAHAHA
Her er det en forumdiskusjon der han spør etter hvilken edit som var fetest, og da er det ikke vits i og si 3 forskjellige team når han spør etter den feteste editen
Det er faktiskt litt vanskelig å si, DET HAR VÆRT EN HELT SINNSYK kjøring, men jeg likte egentlig alle uten team under down.
team under down? gikk litt fort i svingene der!
haha mente team down under
uæææææ!!! jeg klikker snart!!!! måååå se Colby West sin greie!!! kan ikke vente lenger!!!
team america.morsom og fet musikk og bra kjøring.
Sitat raggjib:uæææææ!!! jeg klikker snart!!!! måååå se Colby West sin greie!!! kan ikke vente lenger!!!