Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Parker over dammen..tur 2010?
#98767 31/01/2009 11:49 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Vet at dette kanskje burde vært postet et annet sted, men etter som dette omhandler jibbing satser jeg på at det går bra.

Har såvidt begynt å tenke på en USA-tur neste år. Hadde vært smooth med 1-2 uker i parkene, og fått med seg X-games før jeg/vi drar hjem.

Er helt fersk og har aldri vært i USA, så hvis det blir en del "dumme" spørsmål så håper jeg allikevel at noen kan svare på dem.:wink

1. Hva er beste flyrute for å komme seg til Colorado (fra Oslo)? Hvilket flyselskap burde jeg velge? Hva koster dette?

2. Er det langt mellom Breckenridge og Keystone? Finnes det offentlig transport mellom disse stedene, eller burde vi leie bil? Er flere steder jeg/vi burde besøke?

3. Hvordan burde jeg/vi bo? Hva koster dette?

4. Når går X-Games 2010?

5. Er det vanskelig å skaffe seg visum for 2-3 uker? Når må dette være i orden?

6. Er det noen andre ting som er viktig å huske på? Forhåndsregler i forhold til SkiPatrol f.eks?

Håper denne tråden kan være til hjelp for flere også:grin

hei dere...
Jibbekrompen #98768 01/02/2009 12:28 AM
Avhengig
Avhengig

dette har ikke så mye med selve tråden å gjøre, men alikavel...fint om folk som skal hjelpe til skriver 1, 2, 3 osv på svarene/tipsa..er utallige eksempler her på forumet, der folk svarer bare på en brøkdel av det som blir spurt om og det bare blir en diskusjon av det 2. mann har posta...da er jo hele vitsen med å søke info her på forumet borte...takk for meg!Findus:wink

Re: Parker over dammen..tur 2010?
Jibbekrompen #98769 01/02/2009 10:59 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Ingen som vet noe...?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå