Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Masteroppgave om nettsamfunn og markedsføring
#96427 28/11/2008 4:33 PM
Nirak Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann!Jeg studerer ved NHH i Bergen og skriver masteroppgaven min om nettsamfunn (som dette brukerforumet) og deres potensielle verdi for kommersielle aktører som produktutviklere og markedsførere. Jeg vil derfor (i tråd med god forskingsetikk) informere om at jeg benytter skisport delen av dette forumet som en av mine hovedkilder. Dersom noen ikke ønsker å få sine innlegg brukt i oppgaven, er det selvsagt bare å gi beskjed om dette (skriv mail til: nordal.hilde@gmail.com) Håper i tillegg at noen av dere vil være villig til å svare på noen korte spørsmål rundt dette temaet smile Hilde

Honnorar
Nirak #96428 28/11/2008 5:59 PM
Avhengig
Avhengig

Sitat Nirak:Heisann!Jeg studerer ved NHH i Bergen og skriver masteroppgaven min om nettsamfunn (som dette brukerforumet) og deres potensielle verdi for kommersielle aktører som produktutviklere og markedsførere. Jeg vil derfor (i tråd med god forskingsetikk) informere om at jeg benytter skisport delen av dette forumet som en av mine hovedkilder. Dersom noen ikke ønsker å få sine innlegg brukt i oppgaven, er det selvsagt bare å gi beskjed om dette (skriv mail til: nordal.hilde@gmail.com) Håper i tillegg at noen av dere vil være villig til å svare på noen korte spørsmål rundt dette temaet smile Hilde

Ingen problemer overhodet med at du bruker mine innlegg.

Husk dog at mitt forfatterhonnorar for tiden er kr10 000,- pr innlegg

Pengene kan settes inn på kontonr: 7108...

Nah, just kidding!

:grin

Den oppgaven strider jo litt mot intensjonen med dette forumet?
Nirak #96429 29/11/2008 12:40 AM
Fersking
Fersking