Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hjelp til masteroppgave
#95001 08/10/2008 9:40 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei folkens!

Jeg skriver om dagen på en masteroppgave ved Norges Idrettshøgskole som studerer organiseringen til Snowboardforbundet og freestyle i Norges Skiforbund. I den forbindelse lurte jeg dere der ute, folket på grasrota, hadde noen meninger om det arbeidet som gjøres i de to forbundene?

- Hva synes dere om arbeidet som gjøres i Snowboardforbundet?- Hva synes dere om arbeidet som gjøres i Skiforbundets freestyleavdeling?

Hadde vært nyttig å høre hva dere mener (men prøv for all del å hold det i siviliserte former).

Med vennlig hilsen

Kjeitl Moberget

Joa
Kjetil Moberget #95002 08/10/2008 10:32 AM
Fersking
Fersking

Skiforbundet gjør en god jobb. Med tanke på at det ikke er lett å innføre nye former for idrett i Norge.:cool Men det er mer de forskjellige ski annlegene som gjør det gode innsatsen siden de lager parker, konkuranser og pudder muligheter. Og det må sies at forskjellige merker som oleky ol. setter igang masse aktivieter. for all del må heller ikke friflyt sin annsats glemmes de er over alt og skriver artikler staller istand og støtter ski og brett bomsene:grin

Men hva mener du med sivilisert stadard??!!!

Re: Hjelp til masteroppgave
Kjetil Moberget #95003 08/10/2008 11:35 AM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Det var bare en oppfordring om å ikke slenge dritt. Er ikke det jeg er ute etter. Men takk for svaret! :cool

Re: Hjelp til masteroppgave
Kjetil Moberget #95004 08/10/2008 1:35 PM
Fersking
Fersking

uk:grinHåper svater mit hjelp deg:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå