Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hansker
#94609 10/11/2004 10:37 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg trenger hansker!!! Hansker som kunn går til håndleddet!hva er bra ?

More than words
OP Offline
More than words

Om de går over hele armen eller bare til håndledet er opp til deg selv, Hansker er etter hva man liker og hva man skal bruke dem til ! skal du bruke de i snø og ski kjøring så er det ikke lurt å bare ha dem til håndledet, då kommer det snø opp armen og på håndledet, det sier seg selv.

More than words
OP Offline
More than words

er du mora hans eller???? les hva han skriver en gang til!!

mitt tips er: ikke bruk mye penger på hansker, de går til helvete unansett etter én sesong. jeg fant noen fete burton park/vår-hansker i vår. meget fornøyd. ellers syns jeg billige hestra funker OK. har holdt i 1 1/2 sesong nå faktisk!

More than words
OP Offline
More than words

Har hatt samme par Hestra Phillip Lacrouix(eller noe) siden 1998, måtte sy fem sting i skinnet mellom to av fingrene, utover det er hanskene like bra. Mye snør i stoffet, men det synes ikke. Vil absoultt anbefale dem.

More than words
OP Offline
More than words

Gikk ifjor til anskaffelse av noen DaKine park/vår hansker som er utrolig gode. Sitter veldig godt og er korte. De fungerer til all slags kjøring, men du kan i litt pow pow ende opp med at de kan vris opp. Men ellers er de gode. Men kryper gradene ned mot 20 kalde bør du nok vurdere å dra på noe annet. Ikke mye igjen av fingrene da.

More than words
OP Offline
More than words

jeg har jo snølås på jakka mi jeg da!!!!! tilomed på armene!! jeg spørr etter bra hansker som er korte!! takk får alle svar som svarer mitt spørsmål!!! altså: Hvilke hansker kan jeg få kjøpt som er korte!!! takk takk... og jeg banka morra mi i går!

More than words
OP Offline
More than words

Dakine hansker er skikkelig gode!!!!!!!!!!!Park hanskene er drit bra sitter bra. som faen!!!

More than words
OP Offline
More than words

har et par som går litt over håndleddet sånn at du får jakka over. hestra har noen som heter freeride -et eller annet, men de er jævla dyre.skinn er det eneste som duger.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå