Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3
Pants til jibbing II
#94182 17/11/2004 3:34 PM
More than words
OP Offline
More than words

Noen som har noen bra tips til freshe pants til hard jibbing på ski? Har litt problemer med at jeg snubler i snowboardpants'a når jeg skal tweake tricksa, og går derfor ofte på trynet. Alle tror bare at jeg er en latterlig poser som ikke kan stå på ski, men det er bare pants'a da! Jævla bad det her, mister all cred jeg hadde da jeg kjørte brett, hjelp! Har fått meg de nye jibcore innleggssåla fra conformable, så vonde bein slipper jeg ihvertfall. Anbefaler de!

More than words
OP Offline
More than words

Halla...Er jo en helfrelst 1080-dude, og de mad feteste pantsa, dunjakkene og streetwear vet jo alle at har 1080-logoen azz.ellers blir du ikke særlig fet azz. Klemzy

More than words
OP Offline
More than words

veite shitt. try whiteout or so what ever

More than words
OP Offline
More than words

Pants, jibb, cred, bad....hva skjer a?

More than words
OP Offline
More than words

Er du syk eller............Pants? Ha ha.... Steike!!

More than words
OP Offline
More than words

Gore har ei bukse som fungerer både til løping, sykkling og skigåing. Kan ikke tro at den ikke fungerer til jibbing også. Finnes også i utgave med innlegg i skrittet, som kan være gunstigt ved uhell ved jibbing på rails. Dessuten er den varm og god!!!

More than words
OP Offline
More than words

Alle vet jo at det er ikke særlig fet å jibbe i tights? FATT DET:

Komme med sånne usakelige innlegg gjør meg irritert. Og disse språket vårt? Hva er det for noe TULL?

Jibmasterminus: KJØP ALT I 1080; ski, sko, poles, headliners, bindings, pants og dunjakke, s lover jeg deg max cred og max movement i pipen ass. No doubt about it liksom.

More than words
OP Offline
More than words

Om du ikke synes at det er fet å jibbe i tigths.....så kan det jo hende at andre gjør det.....

Synes det er direkte upassende av deg å komme inn på denne linken å legge igjen slik dritt!!

Om noen andre synes det er ikke er bad å dra Cred med å jibbe i tigths, så får de gjøre det!

Dust!!

More than words
OP Offline
More than words

Media liker litt sexfokus, og snart kommer en av de store til å jibbe rundt i tights og vise fram litt rumpe og lår. Tights blir det neste store! Vi kan jo ikke ha mange tiår med digre bukser! Bli trendsetter og grav fram etpar 80-talls slalombukser! Skape sin egen stil, osv. - alle snakker om det, men de fleste bare følger strømmen.

Jeg liker bare snø jeg.

More than words
OP Offline
More than words

JibMaster+: erru me på å danne et crew eller?! Det kan f.eks hete JibMasters of the Universe. Så kan vi blir sponsa av både conformable, 1080 og Jibbijeje. Så kan vi ha ei fet side med masse flow og feel som gjør at folk som kommer inn der tror vi har loads of skills. Har prøvd jibbing med strømpebukse nå da, men må ha pampers for å ta imot støyten på alle railsa.

More than words
OP Offline
More than words

HEI, ikke kall meg dust a.

Alle vet jo at det jeg sier er sånn virkligheten fungerer, og komme med usakelige argumenter som du gjør og kommer med barnslige utsagn som dust, viser jo bare at du ikke er en jibber selv, og derfor må disse oss som har litt cred i pipen.

Til JibMasterminus: JA det hadde vært mad fet å joine i lage en felles site ass, der kun vi med litt cred fikk være med. Er jo lissom ikke særlig kult med sånne uten cred som kaller meg dust. Vi får lage en felles front mot sånne. Møtes i parken? Jeg er han med best outfit, og som heller aldri kommer til å vise meg i tights, med mindre neste års 1080.kolleksjon kommer med en mad fet ass.

JibmasterCrew future membah?
More than words
OP Offline
More than words

halla folks.

Jeg er en up-coming mad fet jibber som søker et crew som jeg kan henge i. Har alt av gadgets som du kan tenke'ræ, så det ekke no stress med imaget lissom. Tror jeg blir å gli rett inn og heve streetcred'n på crewet. Når det gjelder selve jibbinga så kan jeg skryte på meg en fakey 2160 rodeo, og jeg jibber rævva av de fleste kidsa som tror de mestrer faget. Hvis dere har bruk for en upfresha old-school jibber med bone i nesa, så ta kontakt på jibbOrDie@hotmail.com...Ser frem til å herje i pipen med dere ass!

More than words
OP Offline
More than words

Sjekk ut Rossignol sin nye kolleksjon Air. Den er grese fet og som skapt for å jibbe i!!

More than words
OP Offline
More than words

Kan noen fortelle meg hva jibbing egentlig er?

More than words
OP Offline
More than words

Så under en annen tråd på forumet at dette måtte ha noe med seiling å gjøre.Mener at å jibbe, er å snu båten opp mot eller med vinden??

More than words
OP Offline
More than words

Hvis det er sån jibbing har noe med våte ellement å gjøre, er det helt sikkert lurt å se på Helly Hansen klær.

Under WitheBread-seilasen var det jo mange som brukte plagg derifra...

JibMaster+.........Vesle guten........
More than words
OP Offline
More than words

Hvis alle vet at det du sier er sånn virkligheten fungerer, så er det litt pussig at virkeligheten vil ha det sånn at jeg kaller deg en dust......

Jeg er dessuten ganske sikker på at jeg har jibbet en god del mer enn deg her i livet, cred i pipen har jeg i overflod. Men jeg er den typen som synest det er totalt bad å joine et crew, bare for å få noen fetere jibbere (om det da finnes) til å hjelpe meg opp på rangstigen.....

Nei du JibMaster+ , tenker du bør sette deg ned i kveld....kose deg med "Beat for Beat" på NRK sammen med mammaen din.....å tenke over dette med jibbing, og om det egentlig er det rette for deg!?!

g dessuten.....Om 1080.kolleksjon med en mad fet tigths, da er du plutselig med. Nei kjøp deg Helly-Hansen klær du....la oss med outfit, cred i pipen, atitudes, loads of skills rule pipen og parken for oss selv!!

"Let the world see jibbers in the sunset far away from the sea"

More than words
OP Offline
More than words

Hello Jibbaz!Dø, Børre.. Halve poenget med å stå på ski er jo å kunne crewe opp. Ingenting slår det å kunne showe opp på afterzkien med da posse i hæla. Det er det det hele handler om. Crew og stash, man; det er livet!Melder meg dermed til å crewe opp med jibbmasters of the universe.C ya, crew.

More than words
OP Offline
More than words

trur ikke jeg trenger å svare på dine merkelige kommentarer, for mine skills i parken og pipen svarer for seg selv. Og Joine et crew for å øke credden er jo bare kult azz. Det å henge med andre fete jibbere, som kler seg fresht, kjøre ski og bare ha det kult er lissom det det hannler om. OG klesstilen er en viktig del av jibbekulturen, uten tvil. Trur du virkelig Dæhlie klærne er kul i pipen, så ta dem på deg og vis deg litt fram da vel. FATT DET; du kommer til å gjøre deg selv til latter. Veit lissom ikke hvor du kjører, men der jeg kommer fra betyr cred, outfit og skills mye ass. Men en utfordring til deg; live as u preach ass

More than words
OP Offline
More than words

Ja fint det...... Lille gutt!!

Men har noen av dere hjernedøde sofa-jibbere sett litt nærmere på innlegget til JibMasterMinus?? Det som omhandler om den derre "Hakkespett" deres??J"ibbe i strømpebukse"...."pampers"

He he................

Syke folk!!

Wok to U die....man!

...................
More than words
OP Offline
More than words

"Hakkespettklubben"

Hakkespett? HAKKESPETTKLUBBEN?
More than words
OP Offline
More than words

VA SJEEERa?

NOK en gang, usakelige argumenter. Du må jo skjønne at JibMasterminus kanskje har litt humor, noe som kanskje du ikke har hørt om. Men jeg sier ikke mer. Og for din egen del burde du kanskje sjekke hakkespettboken litt nærmere, finner nok mange gode tips der angående jibbing ass. Og begrepet sofajibbing? Det har jeg ikke hørt før ass, må jo være et uttrykk dere bønder bruker ute på gokklandet. Men nok om det, tviler på at du akkurat får mye cred ved å disse oss ass. Og diskusjonen har jo tatt helt feil retning her. Her kommer jeg og gir gode råd om hvordan man bør get dressed up, så kommer du å kjører diskusjonen i grøfta. Jævli bra jobba Børre

I hear ya JibMaster+
More than words
OP Offline
More than words

Word up homedogg...børre er på kjøret ass...Han er sikkert en liten kverrulant på 14-år som sitter hjemme i kjellerstua å prøver å messe med crewet...Det er lett å være feeet i flabben når man skjuler seg bak det latterlige nicket "Børre". Jeg skal gi deg et råd, JibMaster+, ikke kast bort time&power på å krangle med litjkaren... Pudderet laver ned her, og vi samler heller tha main doggs og drar å flipper i parken... That's life maan!Hørte forresten at JibMasterMinus dro en mad fet fakey-tweaked-out-tailfish-muscleflex combo i går ass... Give my shouts out to him! C ya... Respect 2 da JibMasters of tha Universe crew!

hvor kan du sjekke ut 1080klesskolleksjonen
More than words
OP Offline
More than words

bare lurer og forreten hvor kan eg sjekke ut rossignol air klærne...internett sider please

More than words
OP Offline
More than words

Tror kanskje jeg holder på med sofajibbing nå.. Ser på skifilm og prøver og lære litt mad trix..:P Fint og se litt på film, så sitter trixet etter ett par forsøk i bakken! :P Og til deg som bynner og blande inn seiling her... PLZ! Stikk!

More than words
OP Offline
More than words

I twostar seiler du gjerne med strømpe da kan du dra på strømpa, jibbe storseilet og rigge opp bommen på andre halsen.

Mannskap til dukk-jibb når du ikke bruker strømpe:

fordekksgast, lukemann, spinnakertrimmer, storseiltrimmer og rormann.Er du bare to, må du ta ende-til-ende jibb, og det klarer fordekket alene op til en viss vindstyrke, han må med håndkraft klare å skyve bomme / brasen ut så han får på bommen på masta igjen.

Da må du seile platt, og først jibbe spinnaker og så jibbe storen etterpå.

Rormannen må være god og holde spinnakeren flying når du ikke har bom.

Blåser det mer, må du plukke det ned og sette på andre halsen. Hvis dere to ikke tør jibbe storseilet pga broachefare, så må du da evt. ta en (omvendt)ku-vendig, altså slå i stedet for å jibbe, og falle av på ny halser før du setter spinnakeren. Da lønner det seg å rulle ut litt forseil, ellers så klarer du ikke å komme rundt (falle av) i slaget.

More than words
OP Offline
More than words

Hei du din seile-nerd! Du hakke rett til å kalle deg JibMaster of the Universe ass!! For det første så ekke du med i crewet vårt, og for det andre så er du en seile-nerd! Når du seiler ut til Huk sammen med de andre bønda, så tourer vi piper i statene ass. Vet ikke helt hva som er kulest? Ehem... :)Jeje...nok om det...

More than words
OP Offline
More than words

Kan ikke se noen kopibeskyttelse på dette navnet........

Synes det var fint jeg, passer godt inn i min hverdag...

More than words
OP Offline
More than words

Hva gjør all bønda ut på Huk??

Er det gode avlsvilkår for svin? godt jordsmonn? Fin plass å "råne" med traktor?

Har vært en del på Huk, men aldri observert noen farmere nede i strandsonen.

More than words
OP Offline
More than words

fy faen t mykkje dritt..gje no vel for faen meg faen i ka kler andre brukar og dump image,cred, feel og flow. kjøp nokre funksjonelle klær og hjelm.

ein wannabe jibbar frå bergen sku ta 720 cork over gapenhan landa i håla han gaulte å skråla for hjelmen låg trygt oppi sekken......

dette forumet er jo blitt invadert av jibbekids den siste tida ...dårli greier. einaste jibbe kidsa kan er å rakke ned på kvarandre, skryte over cred i pipen og kor mangen tusen grader dei spinn på big jumpen. eg synest det er artigt å jibbe, og det er rått å sjå folk med gut's og som har peiling ..men dessse ser eg svært sjelden, so det er med stor tvil eg trur at alle jibbe kidsa på forumet kan dei tricksa dei seier.......dessuten veit eg om ein del dyktige jibbere, men dei er desverre alle så fulle i hasj og dritt at dei er ikkje vert å snakke med...skal ikkje sette alle i ein bås men det er min oppfatning av jibbing, altså, vær så tøff som mulig og rakk ned på alle som ikkje greier det trickset du greier.

More than words
OP Offline
More than words

Halla homedogs! Corky har nå officially renama seg til Jibbmastah%. I`m joining da crew; Jibbmastahs of da universe forever!!

Børre; break yourself

Flow with da pow

More than words
OP Offline
More than words

oleboms, helt enig. men du må ikke la deg irritere over disse drittungene. hadde det vært 16 års grense på dette forumet hadde man kanskje sluppet alt dette barnslige "bærumsnigga med streetcred" pisset. alle her som har et par år på rævva og endel sesonger på twins eller pudderplanker vet jo at disse gutta kun er noen drittunger som er mer opptatt av stæsj og gimmicks en av skikjøring. hev seg trolig på twintiphypen ifjor og er 13 år gamle breiale verdensmestere i år. hold kjeft og jekk dere ned, er så jævli flaut å lese innleggene deres! koz og shoutouts azz, to my dope bling, bling homies fra westside crewet mitt, word upp og brake yourselves azz! ha, ha! dere er så latterlige! oj, oj nå gruer jeg meg til å bli disset og truet av 7 hissige små fjortisser som sitter på pappas pc og skal hevne seg etter at jeg har fornærmet det fete crewet deres!

What its all about
More than words
OP Offline
More than words

Shit azz Andreas og oletjoms, for nån nizzer!Nå tilbake til det viktige; pants..Hører rykter om at de kanadiske jibberne Plip Jones og Jack Barnes skal lansere sitt eget merke Killaz i europa til vintern. De lager mad fete pants, azz..Noe for deg Jibbmasterminus?!

Word up all you jibbaz out there

More than words
OP Offline
More than words

Fy fader ass...jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive...Andreas: din jævla dazz! Du aner ikke hva du chatter om ass. Jeg er faktisk 24 år ass. Man trenger ikke være fjortis selv om man er fet by nature lissom og liker å expresse dette gjennom fresh clothing og en skarp tunge! Du er så jævlig på kjøret ass. Er vel kanskje litt bitter fordi du er en trist viggo uten noe crew å henge i? Same goes 2 u, OleBOMS. Hah...boms lissom...jævla vademelsbefengte-bohem-wannabe. "Eg likjar berre å stå på ski eg. Da e ikktji så fali kva man har på seg, berre da holdar ein varm og god". Dazz!

Ha en ellers fin uke da gutter! smile

More than words
OP Offline
More than words

All denna ZZ og XXX er ei plage for det vakra og vene språket vårt. Fy og skam, jibbegutar!

More than words
OP Offline
More than words

Jibbmasternumbah1; you got a golden tounge! You da bomb!Tell`em like it is. Andreas og homsetjoms gå og legg dere!

JMOTU Forever

Jibbmasterminus; where you at dawg?

Gamlizer, ut av forumet azz
More than words
OP Offline
More than words

Ser nok en gang ut til at d tar litt av azz på diskusjonen. HAdde bare dere oldboys skikjørere skaffet et eget forum på gamlehjemmet så hadde vi som er ung, fet og fresh fått komme mer till azz. Oleboms, og Børre og dere andre: Jeg oppfordrer dere herved til å lage et eget oldboysforum, og latt oss andre få diskutere i fred azz. Begynner å bli lei av tights, og vademelssnakk. Hører ikke hjemme andre plasser enn i lysløypa og på gamlehjemmet.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg har hoderystende lest disse innleggene, og skjønner ikke hva som er galt med ungdommen nå til dags. Hvorfor må dere være så stygge med hverandre? Da jeg var ung dro vi på tur fordi det var koselig, og ikke for å konkurere om hvem som hadde de tøffeste gammasjene eller hvem som kom seg raskest opp kneika. Nei, unge mennesker, ta med dere litt kakao og noen hveteboller med rosiner når dere skal ut å "jibe" og kos dere i hverandres selskap. Ut på tur, aldri sur, brukte vi å si til hverandre. Det viktigste er ikke å vinne, men at man kommer seg ut i naturen, uavhengig av hvilken bekledning eller stil man har på turene. Det er jo trass alt det indre som teller vet dere. Ser frem til å se dere alle i Nordmarka folkens! DA SKAL JEG FAEN MEG KNUZE DERE I AKEKONKURRANSEN!!!! HAHAHAHAHAHA

More than words
OP Offline
More than words

Hvordan blir man med i dette crewet deres? Jeg har veldig lyst til å bli med fordi jeg synes det høres veldig tøft ut! Må man betale sånn medlemskontigent eller? Jeg har jibbet noen år nå og vennene mine sier at jeg er ganske god. Hvor i landet holder dere til? Håper på positivt svar fra en av dere i JibMasters of The Universe! Stå på! Dere er tøffe! Ikke hør på de andre tullingene! De er bare misunnelige... C ya

More than words
OP Offline
More than words

jibmasternumbah1, er du 24 år? Da burde du kanskje få deg et liv da..Jeg håper ærlig talt at alt dette jabmastersogthauniverse-greiene er ironisk "azz" og hvis dere tør kan dere kommeopp i L to tha Hizzo Lillehammer, og få skillsa deres stappaopp dit sola aldri skinner. Jeg blir rett og slett flau. Finnes det 24-åringer som har så lite oppi hodet sitt? (er bare 17, så jeg har mitt på det tørre) dere er lite duzte azz, zerriøzt lzm.

Side 1 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå