Hmm..Har kjørt et par dynastar troublemaker, det er mye ski for pengene, men kan kanskje knekkes lett viss det blir mye tryn, selv har jeg hatt syke tryn med de skia uten at det har knekt eller påvirket på noen måte, de er litt mjuke men lite popp i(som gjør det lettere å hoppe, olle)...K2 fujative er mykere enn dynastar, koster mindre og jeg tror at du får mer der for pengene der enn dynastar,selv hadde jeg kjøpt k2 enemy vist jeg skulle ha valgt der du skal lande temmelig hardt skal du kunne knekke de(gjelder forsåvidt alle de andre og, men en public enemy er stivere)Og mye mer popp i.Koster mer men myyyye mer ski for pengene, og de kan du ha flere sesonger uten videre problem...bindinger, skal du ha billige bra bindinger uten at de lett løser ut kjøp racing bindinger fra tyrollia eller fischer, men siden gutten er veldig lett kan vel det bli litt i meste vektgruppen for han...look bindinger er bra jibbealternativ eller marker(igjen kanskje litt mye vekt for gutten)..MEN for all del ikke fall for de billige altenativene som sportsbutikkene har, snakker ikke om bindinger de fører men egne merker som butikkene har som selges for 700kr bindingparet..første gang jeg fikk meg twin tip gjorde foreldrene mine denne feilen og det var rett og slett ræ.. bindinger, de løser ut ved minste feilvridning og er ikke i det hele tatt designet for hopping..UNNGÅ!!Og ps: samme hvilken ski, husk å smøre riktig!!!