Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Snøen air we go
#93843 22/11/2004 11:48 PM
More than words
OP Offline
More than words

Var ikke på air we go(uheldigvis) men virket ikke som de fekk videre luft under skia på filmen, leste noe om snøen og no tull..sier ikke at jeg skulle greid det så ufattelig mye bedre, bare at jeg ventet litt mer høyde fra folk som har stjernestatus..men offor de kom så lavt?

More than words
OP Offline
More than words

snøen var dårlig. de hadde planer om å hente snø fra oppdal, men siden det snødde i oslo så tok de snø herifra.. så kvaliteten på snøen var dritt, og hele opplegget var sketchy.. i starten av ovarennet var det ikke snø så de måtte hoppe over. en av snowboarderene holdt på og tryne der..

More than words
OP Offline
More than words

vel litt mye snieg! Hele opplegget var sketchy er jeg ikke enig i. Synes at det gikk veldig bra jeg, greit at de måtte hoppe over det feltet som snøen forsvant fra. Men det å få snø til å sitte på en 50graders helling er ikke bare bare når stilaset ikke tåler maks! Han som holdt på å tryne var faktigst med på å legge snøen på dette området.. Han sa at det var det beste man klarte å få til!! Håtveit gikk høyest av alle og det var høyt! De andre hadde vel ikke akkuratt dagen da regner jeg med..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå