Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
JibMasterNumbah1 //
#93584 25/11/2004 3:21 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg vil med dette komme med en innrømmelse samt beklagelse angjeldende mine sterkt reduserte kognitive funskjoner som blant annet gir seg til uttrykk i elendig språk. Ikke nok med at jeg ikke kan skrive, men jeg har aldri kommet meg ut av døra. Er bare en 14 år gammel gutt som prøver å pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze meg inn... Tror jeg graver meg ned i snøen, dypt - til jeg slutter og puste..., i sympati med alle lesere av dette forumet. For jeg FORSØPLER det!

More than words
OP Offline
More than words

er deg en STOR takk...

More than words
OP Offline
More than words

Du, din fakeazzmo'fokker, som har tatt seg tid til å lage en egen tråd om meg: Jeg er faktisk smigret! Det er ikke alle forunt eller hva? Men hvorfor zkriver du som en pretenziøs-liten-wannabe-intellektuell-nizze-som-lezer-exphil-hver-dag-og-vil-vize-alle-her-inne-at-han-har-lært-zæ-masse-nye-fremmedord puzzy? Du ekke særlig zmart azz. Hvis du virkelig ville fake at du var meg, så ville jeg prøvd å fremstå like mad fet som jeg er. Og hvem er det som forzøpler dette forumet? Du kan drite i våre dizkusjoner, og holde deg til "hvilket-slim-er-bezt-å-ha-rundt-kjeften-når-man-dazzer-opp-kneikene" tråder. Sorryazz loozah. Shiiit

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

snakker du med deg selv JibMasterNumbah1 det virker litt rart

More than words
OP Offline
More than words

Var vel pretty obvious at den som prøvde å kibbe nicket ditt var en eller anna lameazz akademiker duzt, Numbah1.Men vi ER deg en ztor takk skyldig dawg; For telling it like it iz!Du samfunnsvitenskap nørden som prøver å føkke up forumet; gå og lez ei bok, why don`t ya? Biatch...

JibMasterNumbah1 klapp igjen
More than words
OP Offline
More than words

JibMasterNumbah1 klapp igjen

JibMasterNumbah1......
More than words
OP Offline
More than words

Håper du graver deg ned i en permanent snødunge som Jostedalsbreen, Svartisen e.l. så slipper vi det helsikkes gnålet for etter tiden.....

More than words
OP Offline
More than words

man trenger ikke lese exphil hele dagen for å ha flere enn to hjerneceller i bruk når man skriver, slik som er tilfelle for deg JibMasterNumbah1 // - dine to er åpenbart buzzzzzzzzzzzzzzzy med "z" og "x"...

More than words
OP Offline
More than words

haha, rakker ned på OSS akademikere?Du synes vel det er fett du, å gå mek på særskiltgrunnlag, og ikke gjøre en dritt. Gled deg til 50 årmed søppeltømming da, LOOSER! Og dette gjelder velforsåvidt deg også numbah1... Vis litt respekt, såKANSKJE andre kan vise dere respekt tilbake..

More than words
OP Offline
More than words

har et GODT poeng - jeg betaler faen ikke for sykehjemsplassen til søppeltømmer "JibMaster"Numbah1 // !

More than words
OP Offline
More than words

Å zå flinke dere er til å kverulere da, noen her som tydeligviz har lest argumentasjonsteori for dummiez åsså. Men det preller av som vann på hønza ass. Rakker ikke ned på akademikere, utdanning kan være mad fet det åzzå, men jeg bare hater sånne zmå exphil-lezende punkz, som prøver å fremztå som intelektuelle. Pointet er at vi i crewet ikke trenger å tømme zøppel i 50år, fordi vi flower over av cash. Har man loadz of skillz, samt utseende og attitude, så lever man godt av det azz. Så kan man heller leze om Kant, Descartes og de homiezene der, når man er ferdig i pipen azz. Jævla nizzer.

You tell`em dawg..
More than words
OP Offline
More than words

Word up.. Education er en fin ting for å lande fete jobber som gir loadz of cash... Men å drive å dasse rundt på støvete universitetsbibliotek for å ende opp som underbetalte biblotekarer eller loosah azz teacher er rimelig tamt, azz...Faenmeg surprised at ingen her som kritizerer oss som er inne på hva det hele iz really all about, cash and cred, signer nicket zitt med Kriztin Halvorzzen, azz... Commypigs...

JMOTU 4ever

Hei du, Jibber.......
More than words
OP Offline
More than words

En ting til Jibbmastah(enellerannen) .....Du trenger ikke å legge inn så mange inlegg etterhverandre med (nesten) forskjellige navn, de fleste her inne har skjønnt at du er en enslig liten pjokk som prøver å hause opp stemningen her inne, samtidig prøve å få folk til å tro at du har mange jibbe-venner....

Om du har et problem, få venner eller lignende, så prøv å hold en ok profil, snakk ome det og skaff deg venner. Det hjelper ikke å slenge ut en masse dritt om crew, skills, henge ut "Frida" osv.Sikker på at mange her inne egentlig ikke har noe imot en "liten" Jibber, bare han er en jordnær jibber.

Kan godt være med i bakken om du trenger noen å henge med, jeg kjører telemark men alikevel....

More than words
OP Offline
More than words

fint at dere skjønner at utdanning ikke er så verst da, og ja, dere "flower over av attitude", men det kan hende det er litt i meste laget for de fleste.. Håper bare for deres skyld at dere får noe bevis som backer opp skrytet deres snart, på zzzziten deres for eksempel.. Hvis ikke blir dere bare noen maad feete tapere lzm. Fred ut, go big.

Tror ikke det nei..
More than words
OP Offline
More than words

Sorry, azz (eller sku jeg, heldigvis for bikkjenes del) så er det nok fler av ozz.. Zkummelt å tenke på hva, AG; at det finnes så mange som er mad feter enn deg, biatch...Og kan forresten godt forztå at du vil hooke opp og ride med meg: men sorry, homes.. Jeg rider ikke med hælkniksere, vil jo ikke at folk skal tro jeg er bøg...

JMOTU 4ever

jibmasta blablabla
More than words
OP Offline
More than words

kanke du bare slutte å skrive her a, jævla tulling.

More than words
OP Offline
More than words

Det var et tilbud, og står fortsatt åpent.Tenkte kanskje du ville ha en venn å leke med, men om du liker å baske i bakken alene så.Og din holdning til annen utfoldelse på ski enn jibbing sier jo sitt.

du er så FANTASTISK desp!
More than words
OP Offline
More than words

"Jeg er en up-coming mad fet jibber som søker et crew som jeg kan henge i. Har alt av gadgets som du kan tenke'ræ, så det ekke no stress med imaget lissom. Tror jeg blir å gli rett inn og heve streetcred'n på crewet. Når det gjelder selve jibbinga så kan jeg skryte på meg en fakey 2160 rodeo, og jeg jibber rævva av de fleste kidsa som tror de mestrer faget. Hvis dere har bruk for en upfresha old-school jibber med bone i nesa, så ta kontakt på jibbOrDie@hotmail.com...Ser frem til å herje i pipen med dere ass! "

More than words
OP Offline
More than words

altså...

More than words
OP Offline
More than words

Den der tror jeg at jeg har sett på en annen tråd her inne.....Omtrent ordrett lik.Skulle ikke forundre meg om at Numbah1 er tilbake med flere "liksom-venner"Ja ja, det bølir nok kos....

More than words
OP Offline
More than words

Ligger på "Jibbepants II". Nr 12 ovenfra......---------------------------JibmasterCrew future membah?

halla folks.

Jeg er en up-coming mad fet jibber som søker et crew som jeg kan henge i. Har alt av gadgets som du kan tenke'ræ, så det ekke no stress med imaget lissom. Tror jeg blir å gli rett inn og heve streetcred'n på crewet. Når det gjelder selve jibbinga så kan jeg skryte på meg en fakey 2160 rodeo, og jeg jibber rævva av de fleste kidsa som tror de mestrer faget. Hvis dere har bruk for en upfresha old-school jibber med bone i nesa, så ta kontakt på jibbOrDie@hotmail.com...Ser frem til å herje i pipen med dere ass!

Skrevet av: JibMasterNumbah1 // Lagt ut: 18.11.2004 kl. 20:11

More than words
OP Offline
More than words

AG, les overskriften, så skjønner du at det var det "hehehe...." hadde funnet ut også. smile

Men godt initiativ! hehe

More than words
OP Offline
More than words

Ok.Beklager. :-)

More than words
OP Offline
More than words

å beklage;)

More than words
OP Offline
More than words

Forresten, lurer på om det er mulig å få fjerna Z'en fra tastaturene til disse jibbemesterene?! hadde hvertfall spart meg for ganske mye irritasjon..

More than words
OP Offline
More than words

men de tør desverre ikke vise hvem de er, i manko på talent på ALLE områder, de får vel "z"e videre

More than words
OP Offline
More than words

Må nok en gang trist konstatere at ironiens tidsalder er forbi. Retards! Og da mener jeg ikke JibMasters.

More than words
OP Offline
More than words

i BESTE

More than words
OP Offline
More than words

JibMasterNumbah1 er kuuuuuul. Dere er bare misunnelige siden han drar damene og dere får bare menn på 40 år til å tilfredstille dere.

Digger deg rått!!!
More than words
OP Offline
More than words

JibMasterNumbah1 JEG DIGGER DEG RÅTT. Drit i de andre, stå på! Go, go, go!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Så flott at du har funnet ditt forbilde(!), jeg er fortsatt på stadig søken - men nå skal det sies at 14 år gamle analfabeter ikke er blandt de heteste kanditatene...

ler så jeg triller...
More than words
OP Offline
More than words

hadde aldri trodd at man måtte komme til norgen for a treffe på de siste gjennlevende whiggers.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå