Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tryvann
#93461 29/11/2004 11:47 AM
More than words
OP Offline
More than words

Var på tryvann i helga. Gledet meg som faen etter all skryten dette anlegget hadde fått fra oslo folka jeg kjenner. Gleden var stor da jeg endelig hadde fått kjøpt meg heiskort, og skulle sette utfor. Turen gikk rett i tereng parken, 2 funboxer og en rail, helt greit. Men fy faen for en dålig bakke det var, har oslo folket aldri vært utenfor oslo å kjørt ski før. Kan godt hende det blir en fin park etter hvert, men ellesr er det ikke mye å si om det anlegget. Skal foresten ha skry for at de er flik til å produsere kunst snø, of fixe park da.

More than words
OP Offline
More than words

Så var det egentlig du var så skuffa over? At du ikke finner bratte fjellsider midt i Hovedstaden?

Prematur utløsning av aggresjon?
More than words
OP Offline
More than words

Du har ikke vurdert det faktum av et fåtall av bakkene er åpnet? Når det blir snø i Wyllern er det faktisk en skikkelig bakke midt i hovedstaden...

More than words
OP Offline
More than words

Jeg var for første gang i Tryvann/wyller i fjorårets sesong. Til å ligge i Hovedstaden var jeg veldig overrasket over hvor bra bakkene var.....

Så fort wyller åpner er dette et meget godt tilbud til skientusiaster i hovedstaden.

More than words
OP Offline
More than words

så langt er det bare de to enkle små bakkene åpen..

Når alt er klart kommer det til å være en terrengpark på 25 elementer, og Wyller løypen på 1400 meters lengde med noe som 250 meter eller noe i fallhøyde..

More than words
OP Offline
More than words

må hive meg inn blant de andre her og si at tryvann absolutt ikke skuffer. du må huske på at det ikke er desember ennå. mange anlegg i Norge har jo ikke en gang åpnet. trysil f. eks. har bare 3 bakker åpne. det er ikke mange hovedstader som kan vise til skibakke på tryvanns størrelse i så umiddelbar nærhet

More than words
OP Offline
More than words

Ok jeg får bøye meg i støvet og inrømme at jeg var litt skarp i utalelsen iste. Det er faktisk et fint tilbud for hovedstaden, gleder meg til parken åpner skikkelig. Men er vandt til litt større anlegg. Og det jeg reagerte på er at alle fra oslo-området skryter uhemmet av bakkene som om det skulle være værdens beste bakker. Jeg gikk dit med inntrykk av at det skulle være stor bakker osv. Der ble jeg litt skuffet, men som sakt, det er midt i Oslo. Tror det kommer til å bli skikkelig bra park anlegg her, og pipen virker knall! Skryt for en tidlig start smile!!!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå