noen som hvet hvordan man skal skaffe seg sponsorer innen jibbing, hvilke trix man må greie å sånt, satte switch corked 720 og switch 900 i vinter er det nok til en sponsor?
Hva du setter er vel egentlig ganske likegyldig, det som betyr noe er at du har utviklingspotensial og MARKEDSVERDI! Jeg ville ikke sponset ett rævhøl som skryter av seg sjøl og kun tenker spons spons spons!
alle setter jo de samme triksa for tia, har mer med stil og gjøre, også hjelpe det å være med i filmer eller konkurranser... vil du ha deg sponsor må du sørge for å bli sett!
kanskje lag en liten videosnutt av deg selv, og send det inn sammen med en liten søknad hvor du nevner at du har vært med i de og de konkurransene og du kom på den og den plassen.. jeg kommer til og gjøre det, sende inn til oakley
adm. dir: jeg vet om en som stemmer akkurat overens med beskrivelsen din, drittsekk-beskrivelsen altså. han er norsk og han er sponsa og ja, han skryter av seg selv. haha holla holla
det gjelder å være på riktig sted til riktig tid, med riktig triks.du må ha i hodet at hvis du skal bli sponset, må de som sponser deg få igjen noe for pengene sine.