Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hafjell parken
#92834 09/12/2004 5:30 PM
More than words
OP Offline
More than words

Hei.Parken i hafjell er bygd om i sommer, og nå har deler av den vært åpen i et par uker. Lurer litt på hva dere som bruker parken synes om den ?

Pr dags dato så er det preppet 9 hopp (det ene er big jump`n på midten) og det er satt opp 4 rail`s. C-boksen kom på plass i dag.

Hoppene kommer til å bli justert etter hvert slik at de passer til kulen/landingen.

Arild

More than words
OP Offline
More than words

konge park!Eneste er at det er litt lang kul på noen av hoppene, men det er jo bare å ta god fart, hohoho.håper det kommer litt mer snø snart, så blir detsikkert helt perfekt, takker hafjell for en super julegave. smile

Skaffer du deg hjelp fra friflyt forumet.
More than words
OP Offline
More than words

Skaffer du deg hjelp til evt. forbedringer av parken fra et forum, smart det arild stigen

The one and only park thats worth riding
More than words
OP Offline
More than words

Parken er supahh fet den etter at den ble bygd ut i sommer.Men må si at preppinga er litt "laber" og for lite snø i noen av landingene. men det er nok bare fordi hafjell ikke har kommet ordentlig igang med den daglige preppinga de SKAL ha av parken (Hafjell sier ihvertfall så på nettsiden sin).Men eller er alt über fett.Shouts til hafjell når de etter min mening lager norges og kankjse nordens beste park!!!

More than words
OP Offline
More than words

Er ryktene riktige at Hafjell skal komme med en egen railløype i år, eller er det bare jeg som har drømt????

More than words
OP Offline
More than words

Det kommer egen Rail park også ja. Den blir i det som kalles treningsløypa. På høyre side av skogsheisen. Blir noen nye rail`s pluss de gamle.

Tubi er fornøyd!!!
More than words
OP Offline
More than words

Synest parken er skam-bra! Synd at den storste big-jumpen åpner så sein, og så er det synt at det ikke er kveldskjøring i parken

More than words
OP Offline
More than words

jeg har hørt det skal kommee en step up der å..er det sant??

More than words
OP Offline
More than words

men...

jeg har hørt det skal kommee en step up der å..er det sant??

More than words
OP Offline
More than words

Planen er at det skal komme et step up hopp ca midt i parken. Det er ingen garanti for at det vil bli der til evig tid, men vi ønsker å prøve. Så får vi se hvordan det funker...

More than words
OP Offline
More than words

Hvor mange jibs er det der nå?skall til hafjell i jula gleder meg noe sinsykt.Er c-boxen god og har de flere boxer?

More than words
OP Offline
More than words

Arild: IKKE lag noen egen railpark ved skogsheisen! Da driter du deg ut.. Ingen som gidder kjøre en helt anna løype for å kjøre rails!! Folk vil ha alt på ett sted.. spredd litt rundt i parken eller ved siden av men ikke tre kilometer unna...

More than words
OP Offline
More than words

jeg er enig med deg even, som du sikkert vet. man er ikke keen på å BARE hoppe eller BARE kjøre rails, man har lyst på en salig blanding! hoppe, rail, hoppe, rail osv. Isåfall hvis dere skal ett sted med BARE railer burde dere ha de der hvor railene har vært de siste årene ned mot panoramaheisen. det hadde vært kjipt om man måtte kjøre ned til skogsheisen for å kjøre rails.... stell deg i panoramaheisen og ha en liten meningsmåling a vettu. så får du vite det du lurer på.. på den annen side er det dritartig i bakken om dagen !!!

More than words
OP Offline
More than words

Supadupah park, de to nest siste hoppene rocker jo shitten. Blir nice når resten åpner også. Siste hoppet burde enten få mindre kul eller større hopp, sånn så det samsvarer litegranne.

Hvordan blir det forresten når hele parken er ferdig, blir det sånn at man må kjøre hele linen ut eller må man vente på tur fra hopp til hopp? Og der hvor vi venter på tur på de to nestsiste hoppene nå, var det ikke snakk på et 17-meters hopp eller noe der?

Props til Hafjell og Arild, keep it good.

More than words
OP Offline
More than words

Alle hoppene var sykt smoothe da, unntatt det nederste..Gleder meg til i morra! smile yay!

More than words
OP Offline
More than words

hvor mange rails er det som er satt opp i parken nå?

More than words
OP Offline
More than words

Du har lagd en skikkelig fin park til oss i år Arild, smile men som even sa tviler på at d er lurt å ha egen railpark.

å gjør noe med d siste hoppet wink faen å lite d har blitt, bånna d som et hælvete på søndag smile

Bare spør hvis du trenger hjelp smile

More than words
OP Offline
More than words

Trenger hjelp til å få filmet litt i parken en dag det er sol og fint vær. Du stiller vel opp på en follow up du ??

More than words
OP Offline
More than words

Så klart gjør jeg d Arild smile du som er så dreven til å filme follow, må d jo bare bli bra smile

Skal vi se skal sjekke timeplanen min......... Ja jeg skal være i hafjell vær dag i jul smile

More than words
OP Offline
More than words

Hvilket siste hopp er det snakk om? Det siste helt i bånn av parken, ved midstasjonen? Hva er step up hopp?

More than words
OP Offline
More than words

step up er når landinga er høyere enn hoppetde er skikkeli digg og hoppe på de.

More than words
OP Offline
More than words

D er bare 1 siste hopp smile

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå