Lurer på om jeg skal kjøpe meg twintip ski. Har ikke stått på twintip før, så jeg kan regnes som en nybegynner. Lurte på om tweak'en er en bra ski for meg? Jeg har lyst til å stå litt i løypene også, så jeg regner med at jeg ikke tilbringer all tida mi i parken. Så jeg trenger en ski som kan beherske dette også. Lommeboka er ikke så tjukk. Rundt 4.000kr max til ski. Jeg trenger alt annet utstyr i tillegg. Er det andre ski jeg også burde ta i betraktning?
Toppers! Visste ikke om pakka på xxl. Det var et supertilbud! Lurer på om jeg satser på den. Har staver. Så trenger støvler, hjelm og ryggplate i tillegg. Finner sikkert noe fornuftig. Noen gode tips på støvler? Takk for hjelpa!!!
Du må opp i en prisklasse over 1500 for å få en god støvel. Prøv å finn en som er passe stiv. Den må ikke være for stiv, for da gjør det vondt når du lander på hopp. Den må heller ikke være for myk. For da er den ikke så stabil når du kjører fort.
Når det gjelder fabrikant, så må du bare prøve forskjellige støvler og sjekke hvilken som sitter best på foten.
Ok. Takk for tipset! Skal passe på det. Regner med å bruke rundt 1.500kr på det. Jeg lurer på en ting til. Jeg regner med at jeg skal kjøpe hjelm og ryggplate også. Jeg så litt på en Pro Tec ryggplate til 550kr hos xxl. Og Giro Bad Lt. hjelm. Noen som veit noe om de? Også noe tips om bukse jeg burde bruke. Hvordan den skal være. Topp for hjelpa! Det er ikke lenge før jegkjøper meg skia på xxl!