GRATIS IPOD!
|
More than words
|
OP
More than words
Dette er helt sykt! Gå inn på denne linken: http://www.getgiftsforfree.com/index.php?ref_id=64599 Det er nesten for godt til at du vil tro det. Det er et amerikansk selskap som selger noe de kaller signal booster. Noe som gir deg bedre dekning på mobilen. Dette er noe de vil tjene penger på så hvis du kjøper en pakke med 2stk. til 40 dollar (USD) altså 250,- gir de deg en gratis gave som da er en valgfri liten tekninsk sak. Selv valgte jeg iPod MINI å tenkte at jeg skulle prøve fordi dollar'en ligger lavt og at 250,- for en iPod mini ikke er mye så jeg bestilte og betalte. 2uker senere har jeg fått en iPod MINI til 250,- og den er helt ny i pakken!!!!!!! Gå inn her...Helt utrolig....
|
|
|
 Re: GRATIS IPOD!
|
More than words
|
OP
More than words
Kan ikke du spare oss for sån dritt her på forumet!
|
|
|
 sikker?
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 BS
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 T5PC
|
More than words
|
OP
More than words
dette er selvfølgelig et pyramide opplegg, la dere ikke lure!
|
|
|
 Beste deal noensinne!!!
|
More than words
|
OP
More than words
Det er det ikke det, jeg fikk to laptops og tre iPods på en uke!!!
|
|
|
|
|
|
 Slå til!
|
More than words
|
OP
More than words
Fikk faktisk 25 laptop og 19 i-pod i dag, noen som vil kjøpe?
|
|
|
 dritt
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 mer om dette lureriet
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 bil
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
 greit
|
More than words
|
OP
More than words
da går vi ikke på den 
|
|
|
 Jim Wolden
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|
|
|
|
 egypt hadde mange sånne greier
|
More than words
|
OP
More than words
tut ankh amon^ / \ / \ / \ / \ ----------
|
|
|
 TIL ALLE DERE SOM TROR DERE ER MORSOMME!
|
More than words
|
OP
More than words
Dette konseptet funker. Er dere virkelig så idiot at dere ikke skjønner hva som står på siden. Hvis du gidder, får du deg en iPod eller hva du måtte ønske på kort tid. Verver du antall folk som tilsvarer antall nummer på "dellisten" får du din "free gift" umiddelbart. Da tenker kanskje dere idoter at det må være en hake for at firmaet skal tjene penger. MEN: For at et produkt for en iPod skal deles ut, må 21 stk betale 250 kr (40 dollar). Dette er mere enn prisen på en iPod. Ergo de tjener penger. Typiske holdninger til geniale forretningsideer. De som ikke gidder å verve vil antakelig aldri få sin "free gift", (med mindre de er en av de første som skriver seg på) men med litt jobb er den ingen problem å få en iPod for 250 kroner.DERE ER DUMME SOM IKKE SKJØNNER DETTE!!!!
|
|
|
 han har et poeng
|
More than words
|
OP
More than words
les på siden da vell. dette tjener firmet stor penger på i tillegg til at du får dyre elektroartikler for 250 spenn!
|
|
|
 er helt enig
|
More than words
|
OP
More than words
folk burde sette seg inn i saker før de uttaler seg!
|
|
|
 Fy faen er dere lamme i hue eller?
|
More than words
|
OP
More than words
Det er nøyaktig dette er som Multi-level marketing aka The 5 Percent Community aka Pyramide.
|
|
|
 mo money - mo problems
|
More than words
|
OP
More than words
Til mo money - mo problems.Har du lest på siden? NEI! Så venligst ikke uttal deg. Takk Christian for en fin link:)
|
|
|
|
|
|
 hvis man er så dum..
|
More than words
|
OP
More than words
at man ikke skjønner at dette er lureri, så kan man bare ha det så godt. Med så mye dritt som kommer på dette forumet synes jeg friflyt burde ta affære, og få inn et moderert forum med registrerte brukere. Så kan man stenge ute/slette usaklige innlegg.
|
|
|
 herreminhatt
|
More than words
|
OP
More than words
Friflyt må være samlingsplassen for dumminger. Såklart dere trur på det som står på siden, det gjorde de som ble med på T5PC også.
|
|
|
 jeg har nå fått min ipod etter to mnd
|
More than words
|
OP
More than words
så gjør hva faen dere vil for meg!
|
|
|
 Nettopp - En Pyramide
|
More than words
|
OP
More than words
Alle med mer enn 70 i IQ ser jo at dette er en pyramide! Endel av dere har sikkert allerede hjulpet Christian på toppen her på vei mot flere IPODS. Kjekt for han! Men før du får noe stasj, må du pushe den driten her på over 20 av dine venner, og det samme gjelder for hver enkelt av de igjen. Alternativt kan du ulovlig poste slike tråder som dette rundt om på forskjellige forum og håpe på at mange lettlurte biter på! Ref. nevnte side: "You're encouraged to promote our website in order to receive your free gift faster, but if you are caught spamming by email or newsgroup spam messages, your account will be immediately PERMANENTLY suspended and no refund issued."
|
|
|
 han har jo ikke spamet da
|
More than words
|
OP
More than words
gret allt er noe pyramide skitt, og christian har sikkert tjent litt på det, men han har jo ikke spamma på siden da 
|
|
|
 Hvor dum er det mulig å bli....
|
More than words
|
OP
More than words
Nå synes jeg at Christian skal roe ned denne promoteringen av dette pyramide bull***t greia. Det er ikke nødvendig å legge ut linker på alle forum og bruktmarkeder bare fordi man er så hypp på iPod. En ting til: Til alle som tror at dette er et nytt klondike: tro om igjen. Les en gang til og se litt på listene. Stakkar dine kompiser Christian som må betale 250 spenn fordi du vil ha en ny dings å vise fram.... Til FriFLyt moderatorer: våkn opp og følg litt med på hva som liggger ute på markedene og dette forumet
|
|
|
|
|
|
 dust
|
More than words
|
OP
More than words
trenger ikke lese på siden for å skjønne at det er pyamide shit.. lost
|
|
|
 Mongo
|
More than words
|
OP
More than words
Man får bare sitere Trygve Hegnar(når han prata med kuken Sæle på tv). "Det ser ut som ei går, det låter som ei gås, det vagger som ei gås. Da er det en gås" Noen må betale for varen, uansett. Og, om du må verve si 20 venner for at du skal få noe, og de må betale inn penger(om det så er en liten sum), så må de igjen verve 20 venner. Det 20 * 20, dvs 400 stykker. Om det igjen skal verves 20 stykker av hver, er tallet 8000. Dvs. trenger du 8000 to ledd under deg. Regn på dette selv. Gjett hvem som tjener penger.
|
|
|
 Kanskje noen vil tyste...
|
More than words
|
OP
More than words
Ja, det har jeg gjort, så får vi se om de mener alvor med reglene. Håper det, hadde vært så innmari bra om dette spannhauet hadde blitt sparket ut! Men de mener vel neppe alvor, dessverre...
|
|
|
 Kaste ut?
|
More than words
|
OP
More than words
Kaste ut fra hvor da? Det er jo ikke mulig å kaste ut noen herfra ihvertfall, enn så lenge dette ikke er et forum med pålågging...
|
|
|
 Noen mennesker...
|
More than words
|
OP
More than words
...er stadig ute etter Det Store Kuppet! Men de har aldri fått med seg businessverdenens 1. Bud: There's no such thing as a free lunch! For å tjene de store grunkene, er det tre faktorer som må oppfylles:- Du må KUNNE noe som ikke alle andre kan (stikkord: utdanning).- Du må være GOD til å gjøre det du gjør (stikkord: SMART!)- Du må jobbe MYE.- Du kan ha FLAKS, men det er en faktor du ikke kontrollerer selv. Selvsagt går det an å ha suksess med en MLM-aktivitet eller et pyramidespill. Men da må stort sett alle de ovenstående faktorene oppfylles. Og de fleste er ikke smarte (ref. gausskurven over IQ), samt at det er umulig å alltid ha flaks. Dermed er det bare de smarte gründerne som greier å tjene penger på slike opplegg. Hvis du tror at du kan komme inn på nivå syv i en pyramide og tjene penger, da er du ikke noe annet enn stokk dum. Eller som Karsten Isaksen en gang sa (han har sikkert stjålet sitatet fra noen andre): Hemmeligheten bak suksess er hardt arbeid. Det er derfor suksess er en hemmelighet for de fleste. Og for egen del kan jeg legge til: Du må også være smart og kunne noe ikke alle andre kan. Lykke til og ha en god dag!!!
|
|
|
 hoho
|
More than words
|
OP
More than words
Kan dere lage en egen tråd på dette når dere er sure pga den ipoden som IKKE kommer i posten...... så får vi se 
|
|
|
|
|
|
 MOro
|
More than words
|
OP
More than words
Synes kanskje folk tar litt av nå!! dette burde kanskje vært fjerna fra sida???
|
|
|
 jaja
|
More than words
|
OP
More than words
denne christian-chris@hotmail.no driver å abonnerer på nyhetsbrev fra dvdhuset.no. Skjekket nettopp hvor eposten hans er registert henn. Og navnet hans er selvfølgelg ingen sak og finne heller, men av flere grunner sier jeg det ikke her, enda. Men til slutt vil jeg bare si at "christian-chris@hotmail.no" er en stor idiot og at han er dum i hodet sitt!!!! Alle kan bare drite i å bli verva av han!
|
|
|
 fristende
|
More than words
|
OP
More than words
Det er også veldig fristende å legge inn bestillinger på ditt navn og adresse å hakke seg inn på mailen din å "fikse" litt, siden du er så dust og legger inn slike inlegg på et skiforum. (kan jo være et råd til andre, små terrorisere "christian-chris@hotmail.no" litt). Stå på alle andre som er imot denne tråden!!!
|
|
|
 haha
|
More than words
|
OP
More than words
må bare le av hele denne tråden
|
|
|
 HÆRREGUD....!!!
|
More than words
|
OP
More than words
er det bare jeg som synes dette ligner et pyramidespill?!?!?!?! og en ting til: dette er Fri Flyt mine damer og herrer! dette innlegget kan bare ryke til h*******!! har ikke noe her å gjøre. TAKK!
|
|
|
 Jeg vil ha
|
More than words
|
OP
More than words
|
|
|