Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Whiteout comrade jakke
#92231 20/12/2004 4:44 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Jeg går rundt og sikler etter denne jakka i blå... er den noe bra? noen erfaringer? jeg er relativ ny innen jibbing og kan ikke så mange triks, så vil ikkje se altfor god ut...er jeg en poser om jeg kjøper denne jakka?


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Drit i å ver redd for at andre skal synes du er en poser. Har du lyst på jakken og råd skal du for all del kjøpe den.!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Du burde kjøpe jakka. Den er konge god! Og hvem bryr seg om hva de andre tenker da!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Det blir jo bare dumt om folk skal si at du er poser da, hvorfor skal ikke du trenge like godt utstyr som de noe bedre? jeg suger i parken selv men har noe dyrt utstyr, men jeg trenger det fordi jeg har mange ski dager..er litt i parken men gjør ikke spess mye smile

Så lenge du ikke ha buksa nedpå knea dine og kjører med skjerf som bare henger og slenger så er det greit vettu :P


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

men er den god? slitesterk? er det noe problem med at det ikke er skikort lomme nede på armen? Hva sier du pk? har du prøvd denne eller har du bare prøvd toppmodellen?


comrade - cosmonaut
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Har kjøpt cosmonaut jakka. Prøvde den første gang i helgen. Gikk en topptur i sogndal. Kavet og strevde i dyp snø. Jakka pustet veldig bra og var super-comfy og bevegelig. Beste gore-tex jakke jeg har hatt(og jeg har hatt en del... North face, Lowe mm)! Comrade'en har vel to lags goretex, mens cosmonaut har 3 lags, så comrade burde puste enda bedre. Kjøp den hvis du har råd!


 
 
comrade - cosmonaut
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Har kjøpt cosmonaut jakka. Prøvde den første gang i helgen. Gikk en topptur i sogndal. Kavet og strevde i dyp snø. Jakka pustet veldig bra og var super-comfy og bevegelig. Beste gore-tex jakke jeg har hatt(og jeg har hatt en del... North face, Lowe mm)! Comrade'en har vel to lags goretex, mens cosmonaut har 3 lags, så comrade burde puste enda bedre. Kjøp den hvis du har råd!


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Alternativt så finnes noen få Sweet jakker igjen, Hemsedal sport og Oslo Sportslager. Har en Crusader dress, den er rå.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

hvem trenger vel det,funker da like fint å bare legge de i lomma di så slipper du å gjøre noe bevegelse..



Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå