Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tryvann!!!
#91968 27/12/2004 6:57 PM
More than words
OP Offline
More than words

For et møkkasted!!! parken suger big time da!!! jeg har bedre park i hagen da... fy faen så skuff det stedet er! blir oppgitt over folka som ikke greier å bygge på den parken... Folk kan ikke konstruere hopp der heller! hvor blir det av denne "park shaperen" de liksom skal ha???

More than words
OP Offline
More than words

det er bare parken til hafjell som duger

More than words
OP Offline
More than words

Tanken slo deg vil ikke at det kansje er litt vrient å bygge park uten snø eller??

Parken er nok ikke fulført før ut i januar skal jeg tippe..

Som i mangen andre skisentre i landet, er man liksom litt avhengig av at det skal være a) snø og b) minusgrader for å kunne mekke park, men er vel ikke alle som forstår det ser jeg..

More than words
OP Offline
More than words

så er det altfor dyrt der for bare å kunne ta ett og ett hopp pr. tur. Man må jo betale 270 kr for dagskort og klippekort 40 klipp som egentlig er 20 turer koster 300 og noen kroner..

enig at tryvann suger. det finns jo ikke linjer der!! det er jo ikke mulig å ta mer enn et hopp om gangen der pr. tur.

nå har tryvann hatt snø i en god stund og allt de gjør er å pøse på med snoen svære snøklumper. hoppene de lager der er jo helt feil konstrert, det er jo nesten ikke hopp men rett og slett bare noen kuler med sats.

jeg skjønner at hoppene ikke er så store fordi tryvann appelerer til familier og småpjokker som ikke kan stå.. men er oppgitt fordi de ikke har ett eneste ordentlig hopp.halfpipen er jo nesten ikke gjennkjennelig!!+ at alle railene bare står i grøfta, de er ikke en gang satt opp!!

Tryvann!! ta dere sammen, ikke si at dere har skikkelig park. det er altfor dyrt for bare å hoppe 1 hopp pr. tur

More than words
OP Offline
More than words

Railen skal opp, og de hoppene som står der er kunn midliertidlig..

Og nei, er ikke bare å pøse på med snø, når vi hadde over en uke før jul med + grader, og har så langt jobba hart med å holde åpen de få bakkene som vi har åpnet.. men nå nor kulda har satt seg inn så er produksjone av snø i full gang igjen.. men mye må brukes for å fikse løyper, og inn/ut kjøringer av heisen som har vært helt krise til tider.. men minner om at dette er enda tidddddelig i sesongen.. Men for å si det slik, det kommer.. må bare ha noe å sette railsene i... det at Pipen ikke er gjenskjenelig har kansje noe med at den ikke er åpnet enda... uansett, skal man ha støre hopp, reis til varingskollen.. prisene kan jeg helle være enig med. det er dyrt å stå på ski i norge per 2005...

More than words
OP Offline
More than words

Legg heller et par tiere ekstra i togbillet til varingskollen. Parken er helt konge og nypreppa. Masse hopp og rails:)

More than words
OP Offline
More than words

true

More than words
OP Offline
More than words

eller ta dere en tur til Trysil:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå