Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 3 1 2 3
Snowbladescrew
#91448 07/01/2005 2:53 PM
More than words
OP Offline
More than words

jeg lurer på om noen vil bli med å lage et eget snowbladescrew med hjemmeside... for eksempel snowbladesgutta.tk . Dette tilbudet er bare for særiøse snowbladesjibbere som tenker nytt og "chillern" på snowblades!

Snowblades du liksom
More than words
OP Offline
More than words

Snowblades = CRAZYBLADEStulling smile

More than words
OP Offline
More than words

More than words
OP Offline
More than words

brenn snowbladsene dine, du har ikke godt av de. kjør ski, snowboard eller kjelke, men for guds skyld, dropp de ekle lille "tøffe" plankene dine.kan noen vennligst fjerne dette søppelet fra forumet?

More than words
OP Offline
More than words

ingen som vil være med . SNOWBLADES RULER!

More than words
OP Offline
More than words

kan du ikke bare bruke litt tid på å lære deg å kjøre ski?lover deg du vil få det mye artigere wink

More than words
OP Offline
More than words

ingen som vil være med??? Takk for alle svar hittil. Det varmer mitt hjerte!

More than words
OP Offline
More than words

jeg er dritdown.. har nettop festet telemarkbindinger på snowbladsene mine. det er helt rått.. jeg klarer ikke å kjøre ski eller snowboard. derfor må jeg kjøre snowblades.. og det er kjempetøft. bare så dere vet det. bare si hva crewet skal hete; har selv noen ideer.. hva med SBT= snowbladethugs. jeg drar 360 no grab.. også kjører jeg på noen bokser. snakkes a..

More than words
OP Offline
More than words

Alle som har svart er herved med i snowbladesgutta.tk som vil bli laget i løpet av neste uke... Vi har et stort budsjett og en hard framtid i møte. Det er trening på tryvann i barneparken. Etter hvert skal vi sende inn en film til Salomon og sjekke om vi får sponsord...Det er aldri for sent å bli med...

Haha... Dritbra tråd...
More than words
OP Offline
More than words

Men hallo da, snowblades? Det er for sånn 1-4 klasse-folk som skal tøffe seg for jentene, og fjortisser som hører på techno hele dagen, og sover i timene. Men de som ikke er som det jeg nevnte, som har litt peil., kjører twintip da. Mye mer skiglede av det.

More than words
OP Offline
More than words

du burde skaffe deg twin tip snowblades er for 1-5 klassinger twin tip er mye gernere

More than words
OP Offline
More than words

Jeg vil ete deg til middag din lille drit. Brenn og dø i helvete din jævel!

Snowblades er gøy,
More than words
OP Offline
More than words

men ikke noe mer. Sto selv på snowblades i 4 år, og har nå gått over til twintip. Saken med snowblades er at det er enkelt å komme i gang, men ikke fult så lett å komme vidre når du har blitt litt bedre. Med snowblades kan du svinge og bevege deg som bare det, men til gjengjeld ser du ut som en dass når du har dem på deg. Er du opptatt av å være kul er det ski du bør kjøpe. Skal du stå mer i bakken enn 2-3 ganger pr. sesong er det ski du bør kjøpe. Hvis du er veldig useriøs kan du gå for snowblades. Men etter kun 10 ganger i bakken på twin tip denne sesongen kan jeg konstatere at twintip er morsommere, selv om jeg må lære meg alle triksene jeg kunne igjen.

kutt ut homseskoa...
More than words
OP Offline
More than words

Snowblades= no cred...Det er også stilløst... Hvis du prøver twins, vil du forstå hva vi mener... Snowlerblades er for unger og fjortisser!!!

More than words
OP Offline
More than words

ja,snowblades er døll!vaffel når folk over 10 står på det....

jah,var el alt jeg skulle si for nå=p

More than words
OP Offline
More than words

SNOWBLADE-SCREW ,ikkesannt?

du ertet på deg gråstein og småstein der..

More than words
OP Offline
More than words

eter folk på horeski til middag.

More than words
OP Offline
More than words

snowblades = horeblades (ell lign.)

alle på snowblades kan gå å henge seg.Man kan ikke kalle seg "snowbladesjibber". Å bruke begrep jibber passer ikke for snowblades.

Brenn snowblades laugh

Takk for meg.

More than words
OP Offline
More than words

jeg digger snowblades.Kjører snowblades med staver, og det ser dritrått ut. Spesielt når jeg tweaker grabbene skikkelig. Prøver å kjøre monkeystyle så godt jeg kan, og det funker fett. Det ser også dritfett ut å raile med snowblades. Alle på ski kan ta seg ei bolle, for snowblades er framtida!

More than words
OP Offline
More than words

- Snowblades med staver ser idiotisk ut. - De railene du snakker om er sikkert sånne svære bokser som er 1 meter breie og det er ikke fett å se på.- Monkey Style, sikkert at du gjør det ...

Snowblades er ikke framtida, snowblades er fortid.

More than words
OP Offline
More than words

Har stått på snowblades i snart 10år nå. husker de første jeg hadde, salomon bigfoot. utrolig stiv og lite leken, men likevel dro jeg fete triks som 720 og salto. senere har jeg kjøpt meg noen ordentlig fete noen (fremdeles salomon, viktig å holde kontakten)som er lekende og spretne i løsnøen. ingenting slår skikkelig dra på kjøring i skogen på blades!

så til alle dere homoer på ski: blades ain't a thing, it's fuckin' livin'

kjære twin tip lars
More than words
OP Offline
More than words

Godt å se du har god forståelse for ironi.. Du er vel ikke en av de som må lære på skolen hva det er, eller? Jeg kjører såklart ikke snowblades med staver. Kjører faktisk totupp jeg og. hahaha, holdt på å le meg ihjel når jeg så innlegget ditt, at noen kunne ta det seriøst trodde jeg faktisk ikke.. hahah, takk..

More than words
OP Offline
More than words

jeg er imponert over at så mange klare å bli sinte over et slikt innlegg. det viser at dere virkelig bryr dere om deres medmennesker.. og det heter bare gayblades.. og det er designet for folk som gjerne er tjukke og små og som appåtil bor i hedmark. og som bruker så mye tid på sin homseski som en gang i året.

More than words
OP Offline
More than words

søpler til forumet med gayblading! æsj azz måtte alle bladere dø i helvete

More than words
OP Offline
More than words

å dra hedemark inn i en sån latterlig diskusjon...

jeg er fra hedemark og er sikkert like mye på ski som deg dit rasshøl!!står på twin tip sikkert 4 ganger i uka, er også mye i hafjell!!

husk trysil er i hedemark..

More than words
OP Offline
More than words

Drit i å forsøple friflyt forumet med ordet "snowlades" da! (ohhh.. fikk frysninger på ryggen) Lag dere et eget lite forum for de små skivene deres. Men ORDENTLIG twintip-folk:

Vi må bare innse og akseptere at folk er forskjellige. De som kjører snowblades kan sikkert ikke noe for det. Mulig at de har fått dårlig oppdragelse eller har en ganske alvorlig hjerneskade. Så vis hensyn!

More than words
OP Offline
More than words

Alle dere som har svart på denne linken er med i crewet!

Jeg må bare si en ting!
More than words
OP Offline
More than words

SNOWBLADES RULER!!!jeg skal skaffe meg sponsorship på snowblades!noen som har erfaringer????forresten . Jeg blir med crewet ditt!Jeg vet ikke hvem du er , men jeg har fått deg som forbildet! Du viser at du er en skikkelig snowbladesjibber! Jeg og vennene mine ble nesten helt rørt når vi leste innlegget ditt!

Snowbladescrew snowblades SCREW SNOWBLADES!
More than words
OP Offline
More than words

Min MOR er bedre på ski enn stygge nørder på snowblades!Og hun har ikke stått slalåm siden hun var fjortis. Kamerater; følg min oppfordring og brenn alle snowblades dere kommer over! Få ugresset ut av bakkene! Tøffinger på snowblades er like tøffe som en gjennomsnittlig ungdomsskoleelev! Stylen er mot strømmen; dere mot alle oss!

More than words
OP Offline
More than words

jeg vil ihvertfall være med i snobladescrewet! Har kjørt i tre sesonger nå, og klarer 360 på ganske store hopp + noen rails.. Er heller ikke verst i kuleløypa eller i pudderet. Jeg digger snowblades for da har du ikke de lange ekle skiene som stikker ut og ødelegger når du skal ta en kul grab, og som er langt ut på hver side av for eksempel en box (hvis noen av dere som kjører twintip tør å ta boxer da). Snowblades er det feteste. Har sendt inn video til salomon, og håper på full spons =)

More than words
OP Offline
More than words

Hmm, ex-blader som snakker her. Rula blades i 7. klasse, men dessverre knakk gleden i to etter et litt uheldig møte med hvitt gull.

Vil bare si at jeg støtter alle som kjører blades og er stolte av det. De har i hvertfall noe å være stolt av, ingen som det lyser så mye respekt av som en danske i kjeledress på blades, gjerne 60cm'ers utgaver.

Ps, dette var en nybegynnerleksjon i ironi, ta gjerne kontakt om du vil ha en leksjon til(twin tip lars, come to me:P)

More than words
OP Offline
More than words

short skis suck, they mess up all the slopes, short skis suck, they look like fuckin' dorks..hehe en fin sang om bladere på yearbook ekstra matriell:)

More than words
OP Offline
More than words

jeg har fått K2 blades og ser frem over til å stå med deg!... kanskje det blir litt kos....

More than words
OP Offline
More than words

jeg blir ikke med men kos det blir jeg med på.....

More than words
OP Offline
More than words

blades er det greit med hasjplanke?

du bladejade eller hva det var
More than words
OP Offline
More than words

når du kjører i pudderet med bladesa dine hvor langt under snøen er du da det er en grunn til at det er laget bc ski vettu, en del twintipski går jo knapt ann å kjøre i pudderet med da..

Blades er for folk som ikke kan stå på ski!!!
More than words
OP Offline
More than words

Snowblades er for folk som ike kan stå på ski....derfor har vi i stavanger begynt å mobbe alle over 10 som står på snowblades

mail til en som står på snowblades!
More than words
OP Offline
More than words

send en mail til nilsi_9@hotmail.com å si at alle snowblades folk kan dra til helvette og at di suxer på ski!

More than words
OP Offline
More than words

Skiboards er dritfett!!!! Når skal vi ha session???

More than words
OP Offline
More than words

utrolig hvor mange som tar dette innlegget seriøst. Uansett. Det er almenkunnskap at snowblades er for folk som ikke kan stå på ski. Men la i hvert fall småbarna ha det gøy da. Jeg hadde aldri begynt på twins hvis det ikke var for snowbladesene mine. Flott å starte med lissom.

Side 1 av 3 1 2 3

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå